کد خبر: 364329
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۶ ۱۰:۴۵:۴۲
| |

مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه لرستان:

بسیج ضامن استقلال و امنیت کشور شد

مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه لرستان، با اشاره به این‌که ولایت‌فقیه با تشکیل بسیج راه دیکتاتوری را بست، گفت: بسیج ضامن استقلال و امنیت کشور شد.

بسیج ضامن استقلال و امنیت کشور شد
کد خبر: 364329
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۶ ۱۰:۴۵:۴۲

اعتمادآنلاین| مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه لرستان، در اجتماع 10 هزار نفری بسیجیان لرستان که در مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: بسیج امروز در تمام عرصه‌ها تمام قد آماده دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: امام راحل(ره) ده ماه پس‌از ورود به ایران و کمتر از یک ماه بعد از تسخیر لانه جاسوسی با این جمله دستور تشکیل بسیج را دادند که مملکتی که 20 میلیون جوان دارد باید 20 میلیون تفنگدار داشته باشد.

کشکولی با یادآوری این مطلب که با وجود مشکلات اگر قدرت بسیج نبود چه‌بسا سرنوشت دیگری برای مملکت رقم می‌خورد، بیان کرد: ولایت‌فقیه با ایجاد مردم‌سالاری دینی و بسیج راه دیکتاتوری را بست و با تشکیل بسیج ضامن استقلال کشور شد و موجب قطع دست دیکتاتوران شد.

فرمانده سپاه لرستان با اشاره به این‌که بسیج در نبرد با تمام چالش‌ها سربلند بیرون آمد، ادامه داد: امروز ایران مستقل‌ترین کشور جهان است و بسیاری از کشورها گفته‌اند کاش ما هم می‌توانستیم مثل شما آزادانه حرف بزنیم.

وی با یادآوری این مطلب که در سال 56 بیش‌از 17 میلیارد تومان هزینه مستشاران آمریکا در ایران می‌شد به‌طوری‌که این هزینه بیش‌از حقوق کل نظامیان ایران بود، بیان کرد: مستشاران آمریکا بر مقدرات ما حکومت می‌کردند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها