کد خبر: 364476
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۷ ۱۰:۳۰:۰۰
| |

تیزر| زهرا خواجوی، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال زنان، در گفت‌وگوی ویدئویی با «اعتمادآنلاین»:

وقتی فوتبال را شروع کردم همه می‌گفتند یک رشته مردانه است/ در فوتبال ایران برابری زن و مرد وجود ندارد/ درآمد فوتبالیست‌های زن و مرد قابل قیاس نیست/ دوست دارم لژیونر شوم/ از فدراسیون انتظار داشتم در لیست بهترین‌ها یک دروازه‌بان هم قرار دهد

زهرا خواجوی، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال زنان، معتقد است در فوتبال ایران به هیچ عنوان برابری زن و مرد وجود ندارد. به گفته این فوتبالیست زن، دستمزد زنان و مردان در فوتبال ایران هرگز قابل قیاس با یکدیگر نیست.

حجم ویدیو: 3.93M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00 دانلود ویدیو
کد خبر: 364476
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۷ ۱۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ زهرا خواجوی را شاید خیلی از علاقه‌مندان حوزه ورزش به عنوان دروازه‌بان فعلی تیم ملی فوتبال زنان ایران بشناسند، اما شاید کمتر کسی بداند او چگونه به تیم ملی راه یافت و تبدیل به دروازه‌بانی شد که رکورد علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی را شکست. خواجوی در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» از مسیری که تا دروازه تیم ملی پیمود، فراز و نشیب‌های حضور در فوتبال زنان و آرزوهایش گفت. بخشی از این گفت‌وگو را در ادامه می خوانید:

زهرا خواجوی تعریف می‌کند: زمانی که فوتبال را شروع کردم همه می‌گفتند یک رشته مردانه است. مگر می‌شود دختر در این رشته توپ بزند؟ همه تکه می‌پراندند.

او در مورد قرار نگرفتن در لیست بهترین‌های فصل گذشته فوتبال ایران می‌گوید: از فدراسیون انتظار داشتم بهترین دروازه‌بان لیگ را انتخاب کند. حتی اگر خود من شخصاً در لیست قرار نمی‌گرفتم حداقل یک گلر بود. متاسفانه در کشور ما کمتر دیده می‌شود که امثال ما بتوانیم با مربی مرد تمرین کنیم.

دروازه‌بان تیم ملی زنان در ارتباط با دستمزد فوتبالیست‌های زن و مرد تاکید می‌کند: متاسفانه اصلاً در فوتبال ایران برابری زن و مرد وجود ندارد. دستمزد زنان و مردان به هیچ وجه قابل قیاس نیست. بیشترین سقف قرارداد فوتبال زنان 125 میلیون تومان است.

خواجوی درباره هدفش می‌گوید: بزرگ‌ترین آرزوی من این است که لژیونر شوم و دوست دارم در تیم لیورپول انگلیس بازی کنم.

گفت‌وگوی ویدئویی با زهرا خواجوی، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال زنان، را به زودی در اعتمادآنلاین ببینید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها