کد خبر: 364514
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۶ ۱۷:۰۵:۳۸
| |

وزیر بهداشت

2500 تخت تا پایان دولت تدبیر و امید به بیمارستان‌های کشور اضافه می‌شود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا قبل از دولت تدبیر و امید و در طول تاریخ کهن آذربایجان، 3500 تخت بیمارستانی ایجاد شده بود که تا پایان دولت تدبیر و امید، 2500 تخت به بیمارستان‌های کشور اضافه شده و تعداد تخت‌های بیمارستانی این استان به بیش از شش هزار تخت می‌رسد.

2500 تخت تا پایان دولت تدبیر و امید به بیمارستان‌های کشور اضافه می‌شود
کد خبر: 364514
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۶ ۱۷:۰۵:۳۸

اعتمادآنلاین| ‌ سعید نمکی در آیین افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: هر هفته 50 پروژه بزرگ و کوچک در سراسر کشور آماده افتتاح خواهیم داشت و 66 بیمارستان نسبتا بزرگ به خصوص در نقاط محروم و کم‌تر توسعه یافته کشور، آماده بهره‌برداری است.

وی افزود: مجموعه حاضر که به دستور ریاست جمهوری، به بهره‌برداری می‌رسد، مجموعه اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) است که با 11 هزار متر مربع زیر بنا شامل بخش‌های اورژانس داخلی، اطفال، جراحی، فوق تخصصی، کلینیک ویژه و مرکز غربالگری سرطان بوده و با محاسبه معادل دلار 4200 تومان، حدود 90 میلیارد تومان برای آن اعتبار صرف شده است.

نمکی با اشاره به دیگر پروژه به بهره‌برداری رسیده دانشگاه علوم پزشکی تبریز، گفت: افتتاح 20 مرکز جامعه سلامت در 11 شهرستان با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان، راه اندازی اولین بیمارستان دندان پزشکی با سه اتاق عمل و اورژانس شبانه روزی دندان پزشکی با 15 میلیارد تومان هزینه نیز از دیگر پروژه‌هایی است که امروز به دستور ریاست جمهوری به بهره‌برداری رسید و به جرات می‌توانیم بگوییم که اولین اورژانس دندان پزشکی کشور است.

وزیر بهداشت، سالن باشگاه اساتید و کارمندان دانشگاه علوم پزشکی تبریز و تجهیز و تخصیص 20 دستگاه آمبولانس جدید را از دیگر پروژه‌های به بهره برداری رسیده همزمان با سفر ریاست جمهوری به آذربایجان شرقی عنوان کرد و گفت: در مجموع 1775 میلیارد تومان برای مجموع پروژه‌ها هزینه شده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها