کد خبر: 364755
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۷ ۱۳:۵۷:۰۰
| |

ابتکار با وزیر توسعه اجتماعی و رئیس کمیسیون مجلس نمایندگان تایلند دیدار کرد

معاون رئیس جمهور با خانم موکدا پونگسومبت رئیس کمیسیون مجلس نمایندگان تایلند در امور کودکان، زنان، سالمندان و معلولین تایلند ملاقات کرد.

ابتکار با وزیر توسعه اجتماعی و رئیس کمیسیون مجلس نمایندگان تایلند دیدار کرد
کد خبر: 364755
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۷ ۱۳:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| در این دیدار معصومه ابتکار ضمن برشمردن تلاشهای انجام شده پس از انقلاب اسلامی در زمینه حمایت و توانمندسازی زنان به پیشرفت های زنان ایرانی در رشتههای مختلف علمی و ورزشی اشاره کرد.


وی همچنین ابراز امیدواری کرد که با تشکیل گروه دوستی پارلمانی ایران و تایلند و تبادل هیات های پارلمانی، روابط دو کشور پیش از پیش توسعه یابد.

همچنین معاون رئیس جمهور ظهر امروز با آقای جوتی کرایریکش وزیر توسعه اجتماعی و امنیت انسانی تایلند نیز ملاقات و گفتگو کرد.


در این ملاقات معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به وضعیت زنان ایرانی و پیشرفتهای صورت گرفته در زمینه حقوق زنان و خانوادههای ایرانی پرداخت.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه حقوق زنان به تشریح اقدامات و برنامه‌های دولت در زمینه حقوق و اشتغال زنان پرداخت.

وزیر توسعه اجتماعی و امنیت انسانی تایلند نیز خواستار استفاده از تجارب جمهوری اسلامی ایران در زمینه زنان و خانواده شد و از برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی تولیدات زنان ایرانی و تایلندی استقبال کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها