کد خبر: 364868
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۸ ۰۸:۳۲:۱۹
| |

ویلیان:

چلسی درباره آینده من تصمیم می گیرد

وینگر برزیلی تیم فوتبال چلسی درباره آینده خود در این تیم لندنی به صحبت پرداخت.

چلسی درباره آینده من تصمیم می گیرد
کد خبر: 364868
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۸ ۰۸:۳۲:۱۹

اعتمادآنلاین| به نقل از دیلی میرور، ویلیان بازیکن برزیلی تیم چلسی این روزها مورد توجه چند تیم قرار گرفته است. یوونتوس یکی از تیم‌هایی است که خواستار جذب این بازیکن است ولی ویلیان تمایلی به ترک چلسی ندارد. در همین راستا فرانک لمپارد از سران باشگاه چلسی درخواست کرده است تا قرارداد ویلیان را هر چه زودتر تمدید کنند.

این بازیکن درباره آینده خود در چلسی گفت: من تا پایان فصل با چلسی قرارداد دارم و دوست ندارم با باشگاه دیگر وارد مذاکره شوم. باشگاه برنامه و هدف من را درباره آینده می داند و آینده من در اختیار باشگاه است تا تصمیم بگیرد. من خودم خوشحالم که در تیمی چون چلسی بازی می کنم و دوست دارم در تیم بمانم ولی این موضوع در اختیار من نیست و باشگاه باید تصمیم بگیرد و هر تصمیمی نیز برای من گرفته شود قبول می کنم.

ویلیان در سال 2013 به چلسی پیوست و در تیم فعلی لمپارد که تیم جوان شده ای است نقش یک بازیکن باتجربه را در تیم ایفا می کند.

فرانک لمپارد اخیرا اعلام کرده بود که دوست دارد قرارداد این بازیکن تمدید شود و بتواند برای فصل بعد هم او را در ترکیب خود داشته باشد و باید دید سران تیم لندنی چه زمانی تصمیم به تمدید قرارداد این بازیکن می کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها