کد خبر: 365966
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۱ ۱۱:۵۶:۴۹
| |

خدابخشی، نماینده الیگودرز در مجلس پاسخ داد:

اولویت‌های مجلس یازدهم چه خواهد بود؟

محمد خدابخشی، نماینده الیگودرز در مجلس، بعد از ثبت نام در انتخابات مجلس یازدهم بر ثبات اقتصادی و توجه به معیشت مردم و اصلاح ساختار بودجه به عنوان اولویت مجلس یازدهم تاکید کرد.

اولویت‌های مجلس یازدهم چه خواهد بود؟
کد خبر: 365966
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۱ ۱۱:۵۶:۴۹

اعتمادآنلاین| محمد خدابخشی، نماینده الیگودرز در مجلس، پس از ثبت‌نام برای انتخابات مجلس در وزارت کشور در جمع خبرنگاران گفت: دغدغه اصلی مردم ثبات اقتصادی است و این نبود ثبات برای مردم نگران کننده است البته از تیم اقتصادی دولت انتظار می‌رود که بهتر عمل کند ولی ما نمایندگان مجلس هم باید به این نگرانی ها توجه کنیم.

وی افزود: ثبات اقتصادی و توجه به معیشت مردم و اصلاح ساختار بودجه باید در مجلس یازدهم مورد توجه باشد و بودجه را متناسب با شرایط کشور تنظیم کنیم.

این نماینده مجلس در پاسخ به پرسشی درباره هزینه های انتخاباتی‌اش مدعی شد: من در دوره گذشته در کل کشور کمترین هزینه انتخاباتی را داشتم و جایی که شام و ناهار در کار باشد وارد نمی شوم. پیش از این هم در جلسات معرفی خودم در انتخابات فقط چایی صرف می‌شد.

خدابخشی در پاسخ به این پرسش که چه نمره ای به عملکرد خود در چهارسال گذشته می دهد، اظهار کرد: نمره را باید مردم بدهند و با توجه به شرایط تحریم کارهایم نسبتاً خوب بوده‌ است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها