کد خبر: 366042
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۱ ۱۴:۵۰:۰۰
| |

حسین شمس، مربی فوتسال ایران، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

مهدی جاوید می‌توانست بهترین بازیکن آسیا شود

مراسم بهترین‌های فوتبال آسیا در سال 2019 برگزار شد و فوتسال ایران نتوانست جایزه‌ای کسب کند.

مهدی جاوید می‌توانست بهترین بازیکن آسیا شود
کد خبر: 366042
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۱ ۱۴:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ مهدی جاوید، بازیکن تیم ملی فوتسال ایران و مس سونگون، بعد از درخشش در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان و همچنین تیم ملی فوتبال ایران به همراه توموکی یوشیکاوا و یوشی سکیگوچی هر 2 از ژاپن نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن شده بودند که این جایزه به توموکی یوشیکاوا اهدا شد.

محمد شمس، مربی فوتسال ایران، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین دراین‌باره گفت: مهدی جاوید با توجه به آقای گل شدن در جام باشگاه‌های آسیا و همچنین حضور موفق در تیم ملی فوتسال ایران، لیاقت کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا را داشت.

این عضو کمیته فنی فوتسال ایران با اشاره به نحوه انتخاب بازیکن برتر آسیا گفت: ای‌اف‌سی بر اساس اصولی خاص بهترین بازیکن سال فوتسال را انتخاب می‌کند و فدراسیون هیچ نقشی در این موضوع نمی‌تواند داشته باشد.

او در ادامه گفت: گروهی در کمیته فوتسال آسیا حضور دارند که بازیکنان را در هر بازی آنالیز می‌کنند. این آنالیز هم بر اساس بازی‌های مهم فوتسال مانند بازی‌های ملی و رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا صورت می‌گیرد. جاوید به دلیل اینکه با تیم مس سونگون نتوانست قهرمان جام باشگاه‌ها شود شانس خودش را برای کسب این عنوان از دست داد. معمولاً ای‌اف‌سی از تیم قهرمان جام باشگاه‌ها بهترین بازیکن سال آسیا را انتخاب می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها