کد خبر: 366673
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ ۱۶:۰۰:۰۰
| |

«ترامپ» و «جانسون» پشت درهای بسته با یکدیگر دیدار کردند

قرار بود هیچگونه دیدار دوجانبه‌ای بین دونالد ترامپ و بوریس جانسون در جریان نشست سران ناتو در لندن انجام نشود اما هر دو از «ملاقاتی خوب با یکدیگر» خبر دادند که از دید رسانه‌ها مخفی ماند.

«ترامپ» و «جانسون» پشت درهای بسته با یکدیگر دیدار کردند
کد خبر: 366673
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ ۱۶:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| نشست سالانه سران ناتو از دیروز (سه‌شنبه 12 آذر) در لندن آغاز به کار کرد و امروز چهارشنبه به کار خود پایان می‌دهد.

ترامپ که برای حضور در این نشست در لندن به سر می‌برد، در حساب توئیترش نوشت شب گذشته دیدار خوبی با بوریس جانسون در خانه شماره 10 داشته و درباره موضوع‌های متعدد از جمله ناتو و تجارت گفت‌وگو کردند.

خبرگزاری رویترز نیز از مبدا لندن گزارش داد، در حالی جانسون از دیدار با ترامپ خبر داد که او از دادن پاسخ به این پرسش که چرا عکسی ازاین ملاقات منتشر نشده است، خودداری کرد.


به نوشته این رسانه، این دیدار اواخر دیروز انجام شد؛ جانسون در توضیح چرایی نگرفتن عکس گفته، او بعد از این دیدار، عکس (با ترامپ) را در جریان دیدار سران ناتو خواهد گرفت.

این خبرگزاری انگلیسی افزود: جانسون گفته هر دو دیدار خوبی داشتند و درباره موضوع‌هایی همچون آینده ناتو، سوریه و مسائل امنیتی صحبت کرده‌اند.

دیدار بوریس جانسون و دونالد ترامپ در حالی انجام شده که نخست‌وزیر انگلیس پیش از سفر ترامپ به لندن تاکید کرده بود هیچ دیدار دوجانبه‌ای با رئیس‌جمهوری آمریکا نخواهد داشت. قرار بود جانسون با مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا دیدار داشته باشد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها