کد خبر: 366780
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۴ ۰۹:۰۸:۱۴
| |

رئیس فدراسیون هاکی:

به زودی مربی تراز اولی را برای تیم هاکی چمنی استخدام می‌کنیم

رییس فدراسیون هاکی گفت: تیم امید ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا راهی عمان شد و به این تیم امیدواری زیادی داریم تا بتوانند از نام و اعتبار کشورمان دفاع کند.

به زودی مربی تراز اولی را برای تیم هاکی چمنی استخدام می‌کنیم
کد خبر: 366780
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۴ ۰۹:۰۸:۱۴

اعتمادآنلاین| بهرام قدیمی روز پنجشنبه اظهار داشت: تیم امید ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا اردوهای داخلی و خارجی خوبی را برگزار کرده است و با آمادگی کامل در این رقابت‌ها که از اهیمت زیادی برخوردار است، شرکت می‌کند.

رییس فدراسیون هاکی خاطرنشان کرد: هاکی چمنی ایران نسبت به گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است و در این مدت تلاش زیادی انجام دادیم تا بتوانیم از پتانسیل بالایی که این رشته زیبا و پرطرفدار دارد، نهایت استفاده را ببریم.

قدیمی تصریح کرد: برای آینده هاکی چمنی برنامه‌های گسترده‌ای را تدارک دیده‌ایم و مطمئن هستم آینده درخشانی در انتظار هاکی چمنی ایران خواهد بود.

وی تاکید کرد: لیگ هاکی چمنی به بهترین شکل ممکن و با کیفیت مناسبی برگزار می‌شود و نفرات شایسته‌ای به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

رییس فدراسیون هاکی در پایان گفت: برای انتخاب مربی خارجی هاکی چمنی مذاکرات خوبی با کنفدراسیون هاکی آسیا داشته‌ایم و به زودی مربی تراز اولی را استخدام می‌کنیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها