کد خبر: 367344
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۶ ۰۸:۴۲:۴۶
| |

مدارس کدام شهرها شنبه 16 آذر تعطیل هستند؟

مدارس برخی شهرهای کشور شنبه 16 آذر با هدف پیشگیری از شیوع بیماری آنفولانزا و برودت و سرمای هوا تعطیل هستند که در این گزارش به بیان اسامی آن‌ها خواهیم پرداخت.

مدارس کدام شهرها شنبه 16 آذر تعطیل هستند؟
کد خبر: 367344
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۶ ۰۸:۴۲:۴۶

اعتمادآنلاین| مدارس برخی شهرها در استان‌های کشور امروز شنبه 16 آذر به دلیل شیوع آنفلوآنزا تعطیل هستند که در ادامه به بیان اسامی آن‌ها خواهیم پرداخت:

تعطیلی کلیه مدارس استان اردبیل روز‌های شنبه و یکشنبه

روز‌های شنبه و یکشنبه 16 و 17 آذرماه 98 به دلیل برودت هوا و پیشگیری از شیوع احتمالی بیماری در مدارس، کلیه دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح و بعدازظهر در سطح مدارس استان اردبیل تعطیل است.

تعطیلی 4 روزه مدارس سیستان و بلوچستان

داوود گلی، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان سیستان‌و‌بلوچستان گفت: با هدف پیشگیری از شیوع بیماری آنفولانزا تمامی مدارس سیستان‌و‌بلوچستان در همه مقاطع تحصیلی از روز پنجشنبه 14 لغایت یکشنبه 17 آذرماه به مدت چهار روز تعطیل اعلام شده است و شروع فعالیت مدارس در سراسر استان از روز دوشنبه 18 آذر خواهد بود.

مدارس عشایری و روستایی شهرستان ایذه تعطیل است


با تصمیم ستاد بحران فرمانداری شهرستان ایذه، به دلیل پیش‌بینی باران شدید و جلوگیری از خطرات احتمالی ناشی از این بارش‌ها، مدارس روستایی و عشایری سه بخش مرکزی، سوسن و دهدز برای دو نوبت صبح و عصر تعطیل اعلام شد.

مدارس و مراکز آموزشی شهر ایذه و دهدز طبق ساعت قبل فعال خواهد بود و فعلا تعطیل نیست.


تعطیلی برخی از مدارس قزوین


رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: روز‌های شنبه و یکشنبه 16 و 17 آذرماه 98 به دلیل آلودگی هوا و پیشگیری از شیوع احتمالی بیماری آنفلوآنزا در مدارس، دوره‌های تحصیلی پیش دبستان، دبستانی و متوسطه دوره اول در نوبت صبح و بعدازظهر مدارس استان قزوین تعطیل است.


جزئیات تعطیلی مدارس چهارمحال و بختیاری


مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: به‌علت بارش برف و برودت هوا کلیه مقاطع تحصیلی در تمامی شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری به‌غیر از شهرستان لردگان و خانمیرزا در نوبت صبح تعطیل است.


تعطیلی مدارس کامیاران در کردستان


با توجه به برودت هوا طی روز‌های اخیر و شیوع بیماری‌های فصلی، در راستای پیشگیری از شیوع بیماری‌های تنفسی در بین دانش آموزان و رفع نگرانی‌های خانواده‌ها در این باره شنبه شانزدهم آذرماه کلیه‌ی مدارس دوره ابتدایی و مراکز پیش دبستانی سطح شهر و روستا‌های تابعه‌ی شهرستان کامیاران در هر دو نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل است.


تعطیلی مدارس در شهرستان هوراند آذربایجان شرقی


روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان هوراند اعلام کرده بود: شنبه (16 آذر ماه)، مدارس ابتدایی و مراکز پیش دبستانی شهری و روستایی شهرستان هوراند به علت برودت هوا تعطیل است.


مدارس چادگان تعطیل اعلام شد


روابط عمومی فرمانداری چادگان (اصفهان) گفته بود: مدارس شهرستان چادگان در همه مقاطع شنبه 16 آذرماه به دلیل برف و یخبندان تعطیل است.

منبع: میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها