کد خبر: 367537
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۶ ۱۳:۴۵:۱۵
| |

منابع صهیونیست: نتانیاهو احتمالا درخواست مصونیت می‌کند

یک شبکه صهیونیستی گزارش داد، نتانیاهو برای فرار از محکومیت ذیل سه پرونده فساد دولتی، از پارلمان این رژیم درخواست مصونیت می‌کند.

منابع صهیونیست: نتانیاهو احتمالا درخواست مصونیت می‌کند
کد خبر: 367537
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۶ ۱۳:۴۵:۱۵

اعتمادآنلاین| «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که این روزها با دردسرهای متعددی از جمله اتهامات رسمی و بن‌بست تشکیل کابینه مواجه است، قصد دارد درخواستی برای مصونیت از محکومیت ارائه دهد.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه گزارش داد که انتظار می‌رود نتانیاهو در ماه جاری از پارلمان اسرائیل (کنست) بخواهد که وی را از محکومیت‌های احتمالی در جریان پرونده‌های اتهام، مصون کند.

مندلبیت دو هفته پیش در بیانیه‌ای اعلام کرد نتانیاهو رسما به تقلب، دریافت رشوه و سوء‌استفاده از اعتماد عمومی متهم شده است. نتانیاهو 30 روز فرصت دارد تا به صدور درخواست سلب مصونیت، اعتراض کند.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» به نقل از این شبکه، «آویخای مندلبیت» دادستان کل رژیم صهیونیستی روز دوشنبه هفته قبل نامه رسمی اعلام جرم علیه نتانیاهو را به رئیس کنست داد که بر اساس آن، از همان روز شمارش معکوس سی روزه برای درخواست مصونیت نتانیاهو از کنست آغاز شد.

بر اساس این گزارش، با اینکه نتانیاهو هنوز چیزی درباره تصمیم خود برای درخواست مصونیت از کنست اعلام نکرده اما بسیاری از سیاسیون راست‌گرای رژیم صهیونیستی در حال سوق دادن وی به این سمت هستند.

این در حالی است که روز گذشته همین شبکه گزارش داده بود «رووین ریولین» رئیس این رژیم به نتانیاهو پیشنهاد داده در صورتی که برای همیشه از عرصه سیاسی کنار برود و به انجام دادن جرائمی که به آنها متهم شده، اعتراف کند، او را از محکوم شدن در دادگاه عفو کند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها