کد خبر: 367545
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۶ ۱۴:۱۹:۳۲
| |

امیر آبادی فراهانی، عضو هیئت رئیسه مجلس:

نباید آسیب‌های اجتماعی خود قم را نادیده گرفت

احمد امیر آبادی فراهانی، عضو هیئت رئیسه مجلس، بیان کرد: استان قم برای تمام جهان اسلام نسخه می‌پیچد اما نباید آسیب‌های اجتماعی و مشکلات خود مردم قم را نادیده گرفت.

نباید آسیب‌های اجتماعی خود قم را نادیده گرفت
کد خبر: 367545
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۶ ۱۴:۱۹:۳۲

اعتمادآنلاین| احمد امیر آبادی فراهانی، عضو هیئت رئیسه مجلس، ضمن حضور در محل ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس در فرمانداری قم، در جمع خبرنگاران گفت: از جمله مسائلی که در اولویت‌های اول پیگیری خواهیم کرد، مسئله رفع مشکلات معیشتی مردم است، مبارزه با فسادهای موجود و شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز از مسائل مهم مورد پیگیری است.

وی ادامه داد: از جمله مسائل خاص استان قم که باید مورد توجه قرار گیرد، این است که استان قم برای تمام جهان اسلام نسخه می‌پیچد اما نباید آسیب‌های اجتماعی و مشکلات خود مردم قم را نادیده گرفت، باید با حفظ ارزش‌های دینی و شئونات اسلامی فضای نشاط بیشتری در قم فراهم شود، هرچند تاکنون کارهای بسیار خوبی انجام شده اما هنوز به نقطه‎‌ی مطلوب نرسیده‌ایم.

امیر آبادی عنوان کرد: نمایندگان وکلای مردم هستند و وظیفه‎‌ی ما به عنوان نمایندگان مجلس دفاع از حقوق مردم است و امیدواریم بتوانیم در مجلس شورای اسلامی مدافع حقوق ملت ایران باشیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها