کد خبر: 367765
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۷ ۱۲:۰۲:۵۱
| |

شرط‌بندی عجیب ستاره بسکتبال آمریکا

ستاره تازه‌وارد تیم میامی هیت برای انگیزه دادن به هم‌تیمی جوانش قبل هر بازی با او شرط بندی می‌کند.

شرط‌بندی عجیب ستاره بسکتبال آمریکا
کد خبر: 367765
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۷ ۱۲:۰۲:۵۱

اعتمادآنلاین| تیم بسکتبال میامی هیت این فصل با جذب چند بازیکن توانمند از جمله جیمی باتلر شرایط خوبی است و اکنون با 16 برد در رده سوم کنفرانس شرق قرار دارد. جیمی باتلر ستاره تاثیرگذار این تیم که در زمین عملکرد بسیار خوبی هم دارد در خارج از زمین و مسابقه نیز کارهای جالب توجهی انجام می‌دهد.

به تازگی بام آدبایو بازیکن جوان میامی اعلام کرده که باتلر قبل هر مسابقه با او شرط‌بندی جالبی انجام می‌دهد و هدف از این کار دادن انگیزه به او است. طبق گفته این بازیکن جوان، باتلر اعلام کرده اگر آدبایو هر مسابقه را بدون شوت سه امتیازی تمام کند باید 500 دلار به او بدهد و اگر شوت سه امتیازی داشته باشد 500 دلار هم می‌گیرد. رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که باتلر این کار را برای دادن انگیزه به بازیکن 22 ساله میامی کرده که در موقعیت‌های 4 و 5 بازی می‌کند و کمتر شوت سه امتیازی می‌زند چرا که در این مهارت حرفه‌ای نیست. این بازیکن جوان در بازی گذشته میامی نتوانست شرط را ببرد چرا که شوت سه امتیازی نداشت.

امروز رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا با 4 مسابقه ادامه پیدا کرد که فیلادلفیا و هیوستون حریفان خود را شکست دادند و ممفیس و نیویورک باختنند.

فیلادلفیا در مصاف با کلیولند با نتیجه قاطع 141 بر 94 به برتری رسید. در این مسابقه که جوئل امبیدی ستاره فیلادلفیا به دلیل مصدومیت غایب بود، بن سیمون با ثبت 34 امتیاز و 7 پاس منجر به گل ستاره شد.

هیوستون راکتس نیز با درخشش راسل وست‌بروک 115 بر 109 فینیکس را شکست داد. وست‌بروک بازهم تریپل دبل داشت و با ثبت 24 امتیاز، 14 ریباند و 11 پاس منجر به گل بهترین بازیکن شد. در کنارش جیمز هاردن نیز 34 امتیاز گرفت.

در دیگر دیدار نیویورک که سرمربی‌اش را به تازگی برکنار کرده بازهم باخت. این تیم برابر ایندیانا با نتیجه نزدیک 104 بر 103 بازی را واگذار کرد. شنیده شده که باشگاه نیویورک با مسوولان باشگاه سن‌آنتونیو وارد مذاکره شده‌اند تا مربی این تیم را به عنوان سرمربی جذب کنند و رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که ریکی هامون مربی تیم سن‌آنتونیو نیز تمایل دارد این سمت را برعهده بگیرد.

در آخرین مسابقه نیز یوتا جاز 126 بر 112 ممفیس را شکست داد. .

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها