کد خبر: 367867
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۹ ۱۰:۰۰:۰۰
| |

رسول خضری، عضو فراکسیون مستقلین مجلس، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

مجلس یازدهم قطعاً مجلسی اصولگرا خواهد بود/ مجلس یازدهم بیشترین اختلاف سلیقه را با دولت خواهد داشت/ مجلس یازدهم شباهت‌هایی به مجلس هفتم خواهد داشت/ سقوط دولت در شرایط کنونی بیشتر هزینه در بر دارد تا فایده

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: شورای عالی امنیت ملی، مقام معظم رهبری و مجموعه سران نظام در شرایط کنونی کشور به لحاظ شرایط داخلی و منطقه‌ای سقوط دولت را به صلاح نمی‌دانند. سقوط دولت در شرایط کنونی بیشتر هزینه در بر دارد تا فایده. به پایان دولت یازدهم نزدیک شده‌ایم، اما مجلس آینده باید ترمز دولت را در بی‌تدبیری‌ها و بی‌برنامگی‌ها بکشد.

مجلس یازدهم قطعاً مجلسی اصولگرا خواهد بود/ مجلس یازدهم بیشترین اختلاف سلیقه را با دولت خواهد داشت/ مجلس یازدهم شباهت‌هایی به مجلس هفتم خواهد داشت/ سقوط دولت در شرایط کنونی بیشتر هزینه در بر دارد تا فایده
کد خبر: 367867
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۹ ۱۰:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| رسول خضری، نماینده پیرانشهر و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین، با اشاره به ثبت‌‌نام‌کنندگان در انتخابات مجلس یازدهم و جو حاکم بر کشور گفت: قطعاً مجلس یازدهم مجلسی اصولگرا خواهد بود و اکثر کرسی‌ها دست اصولگرایان است.

او ادامه داد: سال آینده سال آخر دولت و سال اول مجلس است. مجلس تازه‌نفس است و دولت در سال هشتم به سر می‌برد و خرابکاری‌های بسیاری داشته. بنابراین مجلس یازدهم جزو مجالسی خواهد بود که بیشترین اختلاف سلیقه را با دولت خواهد داشت.

این نماینده مجلس پیش‌بینی کرد: پیش‌بینی می‌کنم مجلس یازدهم در سال آینده با دولت تقابل داشته باشد و سخت‌گیری مجلس با آقای روحانی بسیار زیاد خواهد بود.

خضری با اشاره به خط و نشان کشیدن کاندیداهای مجلس برای دولت گفت: خط و نشان کاندیداها برای آقای روحانی مقدمات اقداماتی طیفی است که در انتخابات حاضر شدند و ثبت‌نام کردند. نوک حمله این طیف به سمت دولت و سیاست‌های غلط دولت است. همچنین این طیف به بی‌تدبیری‌های دولت و ناامیدی‌ای که دولت ایجاد کرده حمله خواهند کرد. بنابراین به نظر می‌رسد تقابل مجلس آینده با دولت بسیار بسیار بیشتر از مجلس دهم است.

مجلس یازدهم شباهت‌هایی به مجلس هفتم خواهد داشت

او با اشاره به اینکه مجلس یازدهم شباهت‌هایی به مجلس یازدهم دارد ادامه داد: مجلس یازدهم مجلس جدیدی خواهد بود و نمی‌توان گفت شبیه کدام یک از مجالس گذشته می‌شود. البته می‌توان پیش‌بینی کرد که مجلس یازدهم شباهت‌هایی به مجلس هفتم خواهد داشت. شباهت مجلس آینده به مجلس هفتم به دلیل حضور اصولگرایان در مجلس است، چون حضور اصولگرایان در مجلس آینده پررنگ خواهد بود.

سقوط دولت در شرایط کنونی بیشتر هزینه در بر دارد تا فایده

این عضو فراکسیون مستقلین، با تاکید بر اینکه سقوط دولت روحانی به صلاح نیست، گفت: شورای عالی امنیت ملی، مقام معظم رهبری و مجموعه سران نظام در شرایط کنونی کشور به لحاظ شرایط داخلی و منطقه‌ای سقوط دولت را به صلاح نمی‌دانند. سقوط دولت در شرایط کنونی بیشتر هزینه در بر دارد تا فایده. به پایان دولت یازدهم نزدیک شده‌ایم، اما مجلس آینده باید ترمز دولت را در بی‌تدبیری‌ها و بی‌برنامگی‌ها بکشد.

خضری در پایان گفت: پیش‌بینی می‌کنم دولت تا پایان دوره‌اش به صورت کج‌دار مریز و لنگان‌لنگان پیش می‌رود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها