کد خبر: 368200
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۸ ۱۷:۲۰:۳۴
| |

سلیمی، سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس خبر داد:

بررسی طرح شفافیت آرای نظام تقنینی در کمیسیون شوراها

اصغر سلیمی، سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس، از بررسی کلیات طرح شفافیت آرای نظام تقنینی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

بررسی طرح شفافیت آرای نظام تقنینی در کمیسیون شوراها
کد خبر: 368200
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۸ ۱۷:۲۰:۳۴

اعتمادآنلاین| اصغر سلیمی، سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس، ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، گفت: در جلسه امروز کمیسیون کلیات طرح یک فوریتی شفافیت آرای نظام تقنینی مورد بررسی قرار گرفت و با موافقت اعضای کمیسیون به تصویب رسید.

وی در ادامه اظهار کرد: قرار بر این شد که کارگروهی در کمیسیون تشکیل شده و جزئیات این طرح را بررسی کرده و برای رای گیری نهایی به صحن کمیسیون بیاورد. کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها به عنوان کمیسیون فرعی و کمیسیون حقوقی و قضائی به عنوان کمیسیون اصلی این طرح را بررسی می کنند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس تصریح کرد: در ادامه جلسه نیز سردار سلیمانی فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در جلسه حضور یافته و گزارشی از اقدامات جهادی و عمرانی انجام شده توسط این نهاد ارائه دادند.

وی افزود: در این جلسه فرمانده بسیج از سازماندهی 2000 گردان جهادی برای استفاده از آن برای مواقع اضطراری مانند سیل و زلزله خبر داد. ساخت مسکن محرومین، راه اندازی صندوق‌های قرض الحسنه مردم نهاد و مدیریت و بهسازی منابع آبی سنتی در روستاها از دیگر برنامه های بسیج سازندگی در کشور است که امروز در کمیسیون مطرح شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها