کد خبر: 368403
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۹ ۱۲:۵۱:۳۴
| |

آیت‌الله حسین نوری همدانی:

بیکاری عامل تشدیدکننده گسترش اعتیاد است

آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، گفت: بیکاری عامل تشدیدکننده گسترش اعتیاد است که توجه به اشتغال‌زایی و مهارت آموزی به جوانان می‌تواند در این زمینه اثرگذار باشد.

بیکاری عامل تشدیدکننده گسترش اعتیاد است
کد خبر: 368403
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۹ ۱۲:۵۱:۳۴

اعتمادآنلاین| آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، در دیدار با اسکندر مومنی، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، گفت: اقدام‌های صورت گرفته در مبارزه و پیشگیری از مواد مخدر در کشور بسیار خوب و نوید بخش است.


این مرجع تقلید، مقابله مجاهدانه در راه مبارزه با مواد مخدر را نشانه پایبندی نیروهای نظامی و انتظامی به نظام و سلامت جامعه دانست و گفت: مواد مخدر جریانی خانمان سوز و ریشه بسیاری از مشکلات درکشور می‌باشد.


آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه باید فرصت اشتغال برای جوانان کشور ایجاد شود، افزود: بیکاری جوانان، نوعی بلا در جامعه است که ریشه بسیاری از آسیب‌هاست.


وی اظهار کرد: دشمن از هر راهی برای ضربه به کشور و نظام استفاده می‌کند که ترویج مواد مخدر درمیان جوانان یکی از این حربه‌هاست.


آیت الله نوری همدانی، تبدیل افغانستان به مرکز مواد مخدر درجهان توسط آمریکا را عاملی تهدیدکننده دانست و ادامه داد: باید در مقابله با توطئه‌ها و حربه‌های دشمن، برنامه‌ریزی مناسب درکشور انجام تا با هوشیاری و تدبیر این توطئه‌ها خنثی شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها