کد خبر: 368459
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۹ ۱۵:۱۸:۱۲
| |

طراحی موتور‌های پایه گازسوز برای خودرو‌های نیمه سنگین

مدیرعامل ایران خودرو از طراحی موتور‌های پایه گازسوز برای خودرو‌های نیمه سنگین خبر داد.

طراحی موتور‌های پایه گازسوز برای خودرو‌های نیمه سنگین
کد خبر: 368459
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۹ ۱۵:۱۸:۱۲

اعتمادآنلاین| فرشاد مقیمی در مراسم امضای تفاهم نامه با شرکت ملی پالایش و پخش اظهار داشت: در بحث ارائه خدمات اعلام آمادگی می‌کنیم و همه نیازهای کشور را با جدیت کامل به سرانجام خواهیم رساند.

وی بیان کرد: بحث فعالیت جاری مطرح است که اقدامات آن را ارائه داده ایم و نیاز است کارگروهی برای این طرح مشخص شود. برای این طرح، بخش توسعه ای پیش بینی خواهیم کرد که به افزایش ظرفیت خودرو کمک خواهد کرد.

مقیمی افزود: باید به خودروهایی که امروز در سطح جامعه فعال هستند کمک کرد تا به سمت دوگانه سوز شدن پیش روند. باید فعالیت حمل و نقل در کشور اقتصادی شود و ما نیز آمادگی خود را اعلام می کنیم.

مدیر عامل ایران خودرو ادامه داد: در خودروهای نیمه سنگین به واسطه ماموریتی که داریم کارهایی آغاز کردیم که به صنعت کشور کمک خواهد کرد. محدودیتی در تولید این خودرو نداریم و اکنون در ایران خودرو هزینه توسعه پرداخت می کنیم.

مقیمی افزود: امکان تولید این خودرو وجود دارد و با سرعت بالا این کار را انجام خواهیم داد. موضوع خودروهای تبدیلی مطرح است که کارگاه هایی برای آن در نظر گرفته شده است.

مقیمی افزود: ظرفیت روزانه برای تولید این خودرو برای موتور ای‌اف7 معادل 400 دستگاه خودرو و برای ون 4 هزار دستگاه در سال است و در مورد آریسان دوگانه سوز نیز ظرفیت تولید خوبی داریم.

وی ادامه داد: این طرح با توجه به شرایطی که حاکم شده و بحث اقتصادی و کاهش آلایندگی موفق خواهد بود. تبدیلی که از بنزین به گازسوز انجام می‌شود بدون مشکل است و مردم نگران این موضوع نباشند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها