استاندار تهران

حضور وزرا بدون هماهنگی با استاندار تهران در شهرستان ها نفعی برای مردم ندارد/ دادستان پیشوا به موضوع دانشگاه آزاد و بیمارستان این شهر ورود کند

استاندار تهران با انتقاد از تکمیل نشدن بیمارستان پیشوا گفت: این که نمی‌شود دانشگاه آزاد زمینی را گرفته و در آن شروع به احداث بیمارستان کند و بعد بگوید که برای مجموعه به صرفه نیست و آن را رها کند، از دادستان پیشوا می خواهیم در این موضوع ورود کنند تا با پیگیری های صورت گرفته توسط مسئولان این امر به نتیجه برسد.

حضور وزرا بدون هماهنگی با استاندار تهران در شهرستان ها نفعی برای مردم ندارد/ دادستان پیشوا به موضوع دانشگاه آزاد و بیمارستان این شهر ورود کند
کد خبر: 368901
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۱ ۱۱:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| انوشیروان محسنی بندپی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان پیشوا گفت: استان تهران با وجود آن که اسم بزرگی دارد و 17 درصد جمعیت کشور را در خود جای داده و از مجموع 126 هزار میلیارد تومان مالیات کشور، 68 هزار میلیارد آن توسط استان تهران دریافت می‌شود ولی این استان از مشکلات دیرینه و عمیقی رنج می‌برد.


وی افزود: مشکلات امروز استان تهران مربوط به این دولت یا دولت‌های قبل نیست بلکه مشکلاتی که با انباشت بسیار طی سال‌های گذشته مواجه است.


وی تصریح کرد: در حوزه خدمات درمانی، استان تهران با مشکلات عمده‌ای مواجه است و حتی بیمارستان‌هایی که در شهر تهران ارائه خدمات کشوری می‌دهند نیز در شاخص تخت‌های بیمارستانی به متوسط کشوری هم نمی‌رسد.


استاندار تهران افزود: در حوزه فضای آموزشی نیز استان تهران با مشکل مواجه است و هم اکنون پس از استان البرز، بیشترین تراکم دانش آموزی را داریم و هم اکنون 34 دانش آموز در کلاس‌های درس حضور دارند.


وی گفت: استان تهران پس از استان سیستان و بلوچستان، بیشترین مشکل را در حوزه آب دارد .


محسنی بندپی افزود: استاندار تهران نیز همیشه در حاشیه توجهات قرار دارد، اگر قرار است وزیر بهداشت به پیشوا سفر کند که نباید شب قبل از سفر استاندار را در جریان قرار دهد، مهمترین مشکل پیشوا احداث بیمارستان است و این مشکل باید با حضور استاندار در خود شهرستان حل می‌شد.


وی گفت: در نامه‌ای به معاون اول رئیس جمهور اعلام شده که وزرا مکلفند تا در تمامی سفرها به شهرستان‌های استان تهران، با استاندار هماهنگ کنند و هر وزیری که بدون هماهنگی به شهرستان‌های استان سفر کند، فرماندار میزبانی وزیر را بر عهده نمی گیرد.


استاندار تهران گفت: مهمترین نیاز مردم معیشت ، اشتغال و رفاه است و مسئولان موظفند تا حداقل‌های مورد نیاز را تأمین کند.


محسنی بندپی مهمترین مشکل شهرکهای صنعتی استان تهران را محدودیت شعالع 120 کیلومتری اعلام کرد و افزود: هم اکنون شهرک‌های صنعتی گرمسار با وجود این که 70 کیلومتر با تهران فاصله دارد ولی از این محدودیت معاف است و برخی از استانها نیز در این حوزه از معافیت شعاع 120 کیلومتری برخوردارند.
وی گفت: تنها راه نجات شهرک‌های صنعتی استان تهران، خارج شدن از شعاع 120 کیلومتری است تا با ارائه مشوق‌های لازم، صاحبان صنایع به استقرار در این شهرک ها ترغیب شوند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها