کد خبر: 368916
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۱ ۱۱:۴۰:۰۴
| |

سرمربی ووشوی دانشگاه‌آزاد:

قهرمانی در لیگ دور از دسترس نیست

سرمربی تیم ووشوی دانشگاه‌آزاد بندرعباس پس از شروع عالی تیمش در فصل جدید لیگ برتر باشگاه‌های ایران، گفت: رسیدن به عنوان قهرمانی برای تیم جوان و با انگیزه ما، دور از دسترس نیست.

قهرمانی در لیگ دور از دسترس نیست
کد خبر: 368916
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۱ ۱۱:۴۰:۰۴

اعتمادآنلاین| کیوان شیرآقایی که تیمش در فصل جدید لیگ برتر ووشو برابر پاس ناجا، مدافع عنوان قهرمانی به برتری ارزشمند دست یافت اظهار داشت: لیگ را به خوبی شروع کردیم و برتری مقابل تیم قدرتمند پاس، برای ما بسیار دشوار بود.

وی افزود: روی کاغذ تیم پاس مهره‌های بهتری از دانشگاه‌آزاد دارد، اما به اعتمادی که به جوانان داشتیم، آنان با انگیزه بالا موفق به کسب برتری شدند.

شیرآقایی تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم در ادامه لیگ با برگزاری اردوهای بیشتر، روند نتایج مناسب خود را تداوم ببخشیم.

سرمربی دانشگاه‌آزاد در خصوص بازی نکردن عرفان آهنگریان قهرمان سال 2019 جهان در هفته نخست لیگ، توضیح داد: او به خاطر حضور در اردوهای متعدد تیم ملی و مسابقات جهانی، نیاز به استراحت داشت و به همین دلیل تصمیم‌ گرفتیم در هفته اول مبارزه نکند. به طور حتم با حضور وی در هفته‌های بعدی، قدرت تیم دانشگاه‌آزاد افزایش پیدا می‌کند.

وی در مورد اهداف تیمش در فصل جاری، تصریح کرد: سال قبل سوم شدیم و امسال درپی ارتقاء جایگاه هستیم. با این حال کسب عنوان قهرمانی برای ما دور از دسترس نیست.

شیرآقایی ادامه داد: در ترکیب تیم تالو (اجرای فرم)، محمدعلی خرازیان و مهدی اخلاق عالی که زیر 18 سال هستند به دو پیروزی عالی رسیدند و تحسین همگان را برانگیختند. در ساندا (مبارزه) هم دو بازیکن ما با مصدومیت به میدان آمدند و در ادامه مسابقات، نتایج بهتری کسب خواهند کرد. اینکه ما در دو مبارزه، راند نخست را باخته بودیم، اما بازیکنان دانشگاه در راند دوم موفق شدند حریف را با امتیاز عالی شکست دهند، نشان از تمرینات خوب و آمادگی تیم دارد.

وی افزود: «علیرضا بهرمن» به‌عنوان سرمربی بخش تالو و «علی دهقان» ‌و «حسام تشنیزی» به‌عنوان اعضای کادر نقش مهمی در پیروزی مهم هفته نخست ما داشتند.

سرمربی دانشگاه‌آزاد در مورد حریفان اصلی تیمش برای رسیدن به عنوان قهرمانی، گفت: پارس جنوبی همیشه مدعی اصلی است که افتخارات زیادی دارد و پاس ناجا هم که مدافع عنوان قهرمانی است، یک مدعی خواهد بود.

وی در پایان از «مهدی علی‌نژاد» رییس فدراسیون ووشو و دبیر شورای عالی ورزش دانشگاه‌آزاد به‌دلیل فراهم کردن شرایط ادامه فعالیت تیم دانشگاه در لیگ برتر، قدردانی کرد.

منبع: ایرنا




اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها