کد خبر: 369345
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۲ ۱۸:۳۵:۲۳
| |

قهرمانان مسابقات بیماران خاص و پیوند اعضای کشور مشخص شدند

هشتمین دوره مسابقات ورزشکاران دیابتی، بیماران خاص و پیوند اعضا در 2 بخش آقایان و زنان با شناخت تیم‌های قهرمان در جزیره کیش به پایان رسید.

قهرمانان مسابقات بیماران خاص و پیوند اعضای کشور مشخص شدند
کد خبر: 369345
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۲ ۱۸:۳۵:۲۳

اعتمادآنلاین| هشتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور بیماران خاص و پیوند اعضا در بخش بیماران دیابتی با حضور بیش 300 ورزشکار از 29 استان در دو بخش بانوان و آقایان به میزبانی جزیره کیش برگزار شد و روز پنجشنبه با شناخت تیم های برتر به پایان رسید.

در این مسابقات که روزهای 20 و 21 آذر در رشته های تیراندازی با تفنگ، شنا، شطرنج، تنیس روی میز و دارت برگزار شد، تیم های بانوان چهارمحال بختیاری، فارس و همدان عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. در بخش آقایان هم تیم کردستان قهرمان شد و همدان و اصفهان در رده های بعدی قرار گرفتند.

محمدتقی امیری خراسانی در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات گفت: میزبانی از مسابقات ورزشکاران دیابتی و بیماران خاص برای بنده و جزیره کیش باعث خرسندی بود.

سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش ادامه داد: برگزاری این مسابقات و رویدادها می‌تواند انگیزه ورزشکاران را دو چندان کند. امیدوارم که در سالهای آینده هم بتوانیم میزبان شایسته ای برای این مسابقات باشیم.

«مهین فرهادزاد» معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان نیز که در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات حضور داشت، از میزبانی جزیره کیش تقدیر و ابراز امیدواری کرد که رویدادهای بعدی هم در این جزیره با بهترین شرایط برگزار شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها