کد خبر: 369993
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۴ ۱۵:۱۶:۲۴
| |

انگلیس: اولویت ما خروج از اتحادیه اروپا در 31 ژانویه است

یکی از وزرای کابینه بوریس جانسون گفت اولویت اصلی دولت، ترک اتحادیه اروپا در تاریخ 31 ژانویه و تضمین دست‌یابی به یک توافق تجاری جدید با این اتحادیه تا پایان سال آینده است.

انگلیس: اولویت ما خروج از اتحادیه اروپا در 31 ژانویه است
کد خبر: 369993
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۴ ۱۵:۱۶:۲۴

اعتمادآنلاین| مایکل گوو، یکی از وزرای کابینه بوریس جانسون، امروز اعلام کرد الویت اصلی دولت خروج انگلیس از اتحادیه اروپا در تاریخ تعیین شده، 31 ژانویه، و تضمین دست‌یابی به یک توافق تجاری جدید با این اتحادیه تا پایان سال آینده میلادی است.

گوو در این خصوص به اسکای نیوز گفت: «آنچه که کاملا تایید می‌کنم آن است که فرصتی برای رای دادن به توافق خروج خواهیم داشت و سپس مطمئنا پیش از سی و یکم خارج می‌شویم.» او در ادامه افزود: «گفتگو‌های خود را با اتحادیه اروپا در مورد چارچوب جدید تجارت آزاد و همکاری دوستانه تا پایان سال آینده به پایان خواهیم رساند.»

گوو همچنین گفت اولویت اصلی دولت در داخل تقویت خدمات بهداشت عمومی است که برای حمایت از رأی‌دهندگان سنتی حزب کارگر در شمال و مرکز انگلیس که این بار به محافظه‌کاران رای دادند، ضروری می‌باشد.

پس از آنکه حزب محافظه‌کار در انتخابات اخیر پارلمان انگلیس با اکثریت 80 کرسی به پیروزی رسید، حال بوریس جانسون، نخست وزیر محافظه‌کار این کشور، اولویت‌های دو گانه خود یعنی عمل به وعده به سرانجام رساندن برگزیت و ریختن پول به سیستم خدمات درمانی انگلیس را دنبال می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها