کد خبر: 370346
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۵ ۱۹:۱۶:۵۲
| |

ناصر کعبی، رئیس شورای اسلامی شهر آبادان:

برکناری شهردار خواسته مردم آبادان بود/ سرپرست جدید انتخاب شد

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گفت: گلایه مکرر شهروندان از وضعیت نامناسب شهر و خواسته آنان برای برکناری شهردار آبادان، دلیل این اتفاق بود.

برکناری شهردار خواسته مردم آبادان بود/ سرپرست جدید انتخاب شد
کد خبر: 370346
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۵ ۱۹:۱۶:۵۲

اعتمادآنلاین| ناصر کعبی، رئیس شورای اسلامی شهر آبادان با تاکید بر اینکه اعضای شورا نمایندگان مردم هستند، بیان کرد: اعضای شورای شهر صدای نخواستن شهردار را به صورت رسا از مردم شنیدن و لذا پس از مرحله طرح سئوال از شهردار، اعضاء رای به رفتن شهردار به مرحله استیضاح دادند.

وی اظهار کرد: متاسفانه کم کاری‌های زیادی از سوی شهرداری در نقاط مختلف شهر به چشم می خورد که شایسته مردم شهر و حتی شهرداری نبود، البته از سوی شهرداری در زمان تصدی حمیدپور شهردار آبادان کارهایی در سطح شهر انجام شد اما به هیچ وجه کافی و مناسب نبود که اگر غیر از این بود شاهد این حجم بالا از نارضایتی ها در میان مردم نبودیم.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان با اشاره به اینکه در جلسه استیضاح شهردار آبادان از اعضای شورا خواسته شد تا در کنار کارکنان شهرداری و با سرکشی های مکررشان در جهت رفع مشکل آبگرفتگی های ناشی از بارندگی کنونی کمک کنند تا مشکل خاصی برای شهروندان پیش نیاید، تصریح کرد: در جلسه استیضاح، شهردار به صورت شفاهی توضیحات کاملتری را به سئوالات عضو شورا ارائه کرد و در ادامه پس از اظهار نظر برخی از اعضاء، برای تصمیم گیری برای ابقا و یا برکناری شهردار اعضاء به مشورت پرداختند که در نهایت با 6 رای موافق و سه رای مخالف شهردار آبادان برکنار شد.

کعبی یادآور شد: در ادامه این جلسه و بعد از دقایقی تنفس، اعضاء بار دیگر برای انتخاب سرپرست شهردار با یکدیگر به مشورت پرداختند که در آخر 6 نفر به سرپرستی فرهاد میاحی و سه نفر به سرپرستی بچاری رای دادند و به این ترتیب فرهاد میاحی به عنوان سرپرست جدید شهرداری انتخاب و معرفی شد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها