کد خبر: 370827
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۷ ۱۳:۳۲:۲۹
| |

شاخص بورس از رقم 350 هزار واحد گذشت

آخرین روز معاملات در بازار بورس در هفته جاری در حالی به پایان رسید که روند رو به رشد در آن ادامه داشت.

شاخص بورس از رقم 350 هزار واحد گذشت
کد خبر: 370827
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۷ ۱۳:۳۲:۲۹

اعتمادآنلاین| شاخص کل در بورس تهران امروز (چهارشنبه) با 3452 واحد رشد به رقم 350 هزار و 322 واحد رسید. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با 663 واحد رشد و رقم 110 هزار و 907 واحد را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته کمی کاهش داشت.

امروز 570 هزار معامله به ارزش 2581 معامله انجام شد درحالی که معامله‌گران در روز گذشته تعداد بیشتری معامله انجام داده بودند.

نمادهایی که امروز نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر را در بازار داشتند، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان، گروه مدیریت سرمایه گذاری امید، معدنی و صنعتی چادرملو و بانک پاسارگاد بودند.

بانک‌های تجارت، ملت و اقتصاد نوین، سایپا، ایران ترانسفو، س. صنایع شیمیایی ایران، فولاد مبارکه اصفهان نمادهای پربیننده امروز بورس بودند.

فرابورس امروز با رشد نامحسوسی مواجه بود و شاخص کل این بازار به سه واحد رشد، عدد 4531 واحد را ثبت کرد.

معامله‌گران امروز در فرابورس 381 هزار معامله انجام دادند که ارزش آن به 1398 میلیارد تومان رسید که در مقایسه با روز گذشته کاهش داشت.

امروز در فرابورس، صنایع ماشین‌های اداری ایران، فولاد هرمزگان جنوب و نفت پاسارگاد نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت در فرابورس را داشتند و در آن سوی ماجرا بیمه کوثر، توسعه مولد نیروگاهی جهرم، پتروشیمی مارون و سهامی ذوب آهن اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را در بازار داشتند.

سهامی ذوب آهن اصفهان، گروه صنایع کاغذ پارس، کشت و صنعت شهداب ناب خراسان، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، گروه کارخانجات صنعتی تبرک، داروسازی آوه سینا و سرمایه گذاری توسعه گوهران امید نمادهای پربیننده فرابورس بودند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها