کد خبر: 371707
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۱ ۰۹:۵۲:۳۷
| |

امیر سرتیپ محمد محمودی، معاون اجرایی ارتش:

بخش عمده ماموریت‌های نیروهای مسلح بر عهده سربازان است

امیر سرتیپ محمد محمودی، معاون اجرایی ارتش، با بیان اینکه سربازان وظیفه از مهمترین مؤلفه‌های قدرت ارتش و از ارکان تعیین‌کننده آن به شمار می‌روند، گفت: امروز بخش قابل توجهی از بار سنگین اجرای ماموریت‌های مختلف ارتش در بخش‌های زمین، دریا، هوا و فضا بر عهده سربازان وظیفه است.

بخش عمده ماموریت‌های نیروهای مسلح بر عهده سربازان است
کد خبر: 371707
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۱ ۰۹:۵۲:۳۷

اعتمادآنلاین| امیر سرتیپ محمد محمودی، معاون اجرایی ارتش، در مراسم اعطای گواهینامه مهارتی به یک هزار و 700 نفر از سربازان وظیفه که امروز (شنبه) در مرکز آموزش شهدای 01 نیروی زمینی ارتش برگزار شد، گفت: واژه سربازی در ساختار نیروهای مسلح به‌ویژه ارتش از مفهوم عمیق و با ارزشی برخوردار است که با آموزش، خدمت به مردم در راستای ارتقای امنیت ارتباط مستقیم دارد.

وی با بیان اینکه سربازان وظیفه از مهمترین مؤلفه‌های قدرت ارتش و از ارکان تعیین‌کننده آن به شمار می‌روند، افزود: امروز بخش قابل توجهی از بار سنگین اجرای مأموریت‌های مختلف ارتش در بخش‌های زمین، دریا، هوا و فضا بر عهده سربازان وظیفه است.

معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: دوران سربازی باید بستر تجربه‌اندوزی و پختگی جوانان را فراهم کند.

امیر محمودی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس 2 میلیون و 640 هزار سرباز حضور داشتند که از این تعداد قریب به 40 هزار نفر به شهادت رسیدند، گفت: مقاومت‌های جانانه جوانان سرباز در دوران دفاع مقدس، فتوحات بسیار زیادی را رقم زد.

وی عنوان کرد: اگر کشورمان امروز از امنیت برخوردار است به علت آن سابقه‌ای است که دشمن در دوران هشت سال دفاع مقدس آن را مشاهده کرده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها