کد خبر: 372513
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۴ ۱۳:۴۹:۴۶
| |

رژیم صهیونیستی از پیام تبریک امارات به مناسبت عید یهودی استقبال کرد

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از پیام‌های تبریک سفارتخانه‌های امارات در نقاط مختلف جهان به مناسبت عید یهودی تشکر کرد.

رژیم صهیونیستی از پیام تبریک امارات به مناسبت عید یهودی استقبال کرد
کد خبر: 372513
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۴ ۱۳:۴۹:۴۶

اعتمادآنلاین| این وزارتخانه با انتشار توییتی در حساب کاربری خود تاکید کرد: امارات عید حانوکا را به اسرائیل تبریگ گفت و ما این اقدام را ارج می‌نهیم.

صفحه یادشده به نقل از مدیرکل وزارت خارجه این رژیم نوشت: از پیام‌های تبریک زیبایی که از طرف سفارتخانه‌های امارات در سراسر جهان به مناسب عید حانوکا دریافت کردیم، خرسند هستیم و این پیام‌های گرم و صمیمانه را ارزشمند می‌دانیم و امیدواریم شاهد توسعه بیشتر در روابط اسرائیل-امارات در سال 2019 باشیم.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز چند روز قبل از توییت عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر خارجه امارات بابت تبریک عید حانوکا تقدیر کرده بود.

او در آغاز جلسه هفتگی کابینه گفت: روز گذشته شاهد نشانه دیگری از گرمی روابط اسرائیل و کشورهای عربی بودیم و عبدالله بن زاید، وزیر خارجه امارات از ائتلاف جدیدی در خاورمیانه یعنی ائتلافی اسرائیلی-عربی سخن گفت.

وزیر خارجه امارات روز شنبه در توییتی مقاله منتشرشده در مجله انگلیسی «اسپکتیتُر» درباره همگرایی کشورهای عربی و اسرائیل را بازنشر کرد.

نتانیاهو مدعی است، آنچه همگرایی اسرائیل و کشورهای عربی تعبیر می‌شود، نتیجه مستقیم سیاست‌های اشغالگری اسرائیل است که آن را به قدرت برتر در منطقه و جهان تبدیل کرده است.

او در ادامه باز هم مدعی شد: این گفته نتیجه پختگی رایزنی‌ها و تلاش‌های بسیاری است که در حال حاضر سزاوار سکوت هستند، تاکید می‌کنم در حال حاضر.

این اولین بار نیست نتانیاهو از همگرایی اسرائیل و کشورهای عربی بدون اشاره به اسامی آنها سخن می‌گوید.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها