کد خبر: 373637
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۹ ۱۴:۱۴:۴۳
| |

احمد شیزاد، فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

همه نهاد‌های ملی کشور و جریان‌های سیاسی باید زمینه برگزاری انتخابات پرشور را فراهم کنند

شیزاد، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، گفت: مردم این روز‌ها سختی‌های بسیاری را به چشم می‌بینند و به همین دلیل طبیعی است نارضایتی‌هایی داشته باشند.

همه نهاد‌های ملی کشور و جریان‌های سیاسی باید زمینه برگزاری انتخابات پرشور را فراهم کنند
کد خبر: 373637
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۹ ۱۴:۱۴:۴۳

اعتمادآنلاین| احمد شیزاد، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، گفت: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است و همه نهاد‌های ملی کشور و جریان‌های سیاسی باید زمینه برگزاری انتخابات پرشور را فراهم کنند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان‌مطلب فوق گفت: مردم این روز‌ها سختی‌های بسیاری را به چشم می‌بینند و به همین دلیل طبیعی است نارضایتی‌هایی داشته باشند.

وی افزود: به همین دلیل تمام ارکان نظام باید با تعیین ساز و کار لازم اسباب انتخابات پر شور را فراهم کنند تا کشور بیش از این با تهدید روبرو نشود.

شیرزاد ادامه داد: در شرایطی که نظام بین‌الملل انواع محدودیت‌ها را علیه کشور تحمیل می‌کند، با برگزاری انتخاباتی که با رای اکثریت همراه شود، می‌تواند تهدید‌ها را کمرنگ کند.

نماینده ادوار مجلس همچنین یادآور شد: اینکه یک کشوری بتواند مردم را به پای صندوق‌های رای بکشد، به این معنی است که با وجود مشکلات و مانع‌ها افکار عمومی به سیستم حاکم اعتماد دارند که این مساله، پیامی روشن برای جهان خواهد بود.

وی ادامه داد: به همین دلیل تاکید به اصلاح رفتار‌های هزینه‌ساز گذشته است بلکه انتخابات مجلس یازدهم به اتفاقی برای همصدایی تبدیل شود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه با اشاره به وظیفه اصلاح طلبان در این دوره از انتخابات گفت: اصلاح طلبان در شرایط فعلی کشور باید با بررسی همه جوانب بهترین تصمیم را اتخاذ کنند تا هم به عنوان یکی از گروه‌های ریشه‌دار در انخخابات تاثیرگذار باشند و هم وجهه اصلاح‌طلبی را از هر آسیبی مصون نگه دارند.

احمد شیرزاد در پایان سخنانش گفت: سیاست در ایران متاسفانه به محلی برای جدل‌هایی شده است که نمی‌توانند کمکی به کاهش مشکلات کمک کنند. در واقع در چنین شرایط خطیری که در تنگنا قرار داریم کشور به همه نیرو‌های سیاسی نیاز دارد تا بتواند با استفاده از پتانسیل‌شان راه‌کار و راهی مناسب برای خروج از بحران پیدا کرد.

منبع: پارسینه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها