کد خبر: 373797
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۰ ۰۹:۴۹:۲۳
| |

منصور حقیقت‌پور، فعال سیاسی اصولگرا:

مشکلات را باید حل کرد و گرنه مردم که هر زمان خواسته‌ایم در صحنه بوده‌اند

حقیقت‌پور، فعال سیاسی اصولگرا، گفت: حدود 5 میلیون ایرانی خارج از کشور داریم که یارانه دریافت می‌کنند. چرا باید به ایرانی‌های خارج از کشور یارانه پرداخت کنیم؟ آن هم در حالی که مردم کشور در شرایط بسیار نامناسبی هستند.

مشکلات را باید حل کرد و گرنه مردم که هر زمان خواسته‌ایم در صحنه بوده‌اند
کد خبر: 373797
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۰ ۰۹:۴۹:۲۳

اعتمادآنلاین| منصور حقیقت‌پور، فعال سیاسی اصولگرا درباره عوامل نارضایتی مردم در کشور گفت: باید بدانیم که این نارضایتی‌ها یک واقعیت است و مردم از کمبود ناراحت نیستند. مردم از فقدان عدالت ناراضی هستند. مردم از اینکه امور در دست افرادی است که فقرا، بیکاری، کوچک شدن سفره‌ها، فقدان آتیه و ... را درک نمی‌کنند، ناراضی هستند.

او ادامه داد: به عنوان نمونه طبقه فرهنگیان در کشور در سخت‌ترین شرایط زندگی می‌کنند. ما نمی‌توانیم برای معلمان زندگی خوب فراهم کنیم؟ نمی‌توانیم مسکن و بیمه آن‌ها را تامین و منزلت‌شان را حفظ کنیم. این‌ها که ارتباطی به تحریم ندارد.

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به قوانینی که برای رفع فقر در کشور تصویب شده است، عنوان کرد: برای فقر مجلس شورای اسلامی در دوره نهم قانونی تصویب کرد که براساس آن یارانه 23 میلیون از افرادی که شرایط اقتصادی خوبی دارند، قطع شود و آن را به 23 میلیون نفر از افراد فقیر بدهیم و مقدار آن را هم به 100 هزار افزایش می‌دادیم. این کار چقدر ایجاد رضایتمندی برای ما می‌کرد؟

حقیقت‌پور افزود: حدود 5 میلیون ایرانی خارج از کشور داریم که یارانه دریافت می‌کنند. چرا باید به ایرانی‌های خارج از کشور یارانه پرداخت کنیم؟ آن هم در حالی که مردم کشور در شرایط بسیار نامناسبی هستند. فرد برای سه میلیون مراجعه می‌کند که مریض سرطانی دارد و از عهده آن بر نمی‌آید. اگر مریض این فرد به دلیل فقر از دست برود تا آخر زندگی از ما راضی نخواهد بود و ما را نفرین می‌کند.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره راهکار‌هایی که برای حل مشکلات و نارضایتی‌ها وجود دارد، بیان کرد: مسئولان اگر راست می‌گویند مانند مردم زندگی کنند و زندگی خود و فرزندانشان را در سطح زندگی مردم قرار دهند.

او ادامه داد: مگر این مردم دوره دفاع مقدس را تحمل نکردند. الان هم می‌بینند فردی بیش از 10 هزار میلیارد در صندوق ذخیره فرهنگیان، در فلان بانک چندین میلیارد و ... می‌دزدند و می‌برند. مردم از این‌ها ناراحت هستند.

نماینده دوره نهم مجلس با تاکید بر اینکه مردم از دروغ‌گویی ناراحت هستند، گفت: چرا باید به مردم دروغ گفت: یا واقعیت‌ها را به آن‌ها اعلام نکرد. کاری که با بنزین کردیم درست بود؟ اگر مجلس بنزین را 1700 تصویب کند، دولت چه می‌شود؟

حقیقت‌پور با تاکید بر لزوم فعالیت برای کشور افزود: آقایان باید برای کشور کار و فداکاری کنند، همه سخنران شده‌اند در حالی که ما سخنران نمی‌خواهیم، ما تصمیم‌گیر لازم داریم. بسیاری از کار‌های ما معطل مانده، مغز‌های ما در حال فرار از کشور هستند، چون نمی‌توانیم تصمیم بگیریم.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: این مشکلات را باید حل کرد وگرنه مردم همان مردمی هستند که هر زمان خواسته‌ایم به صحنه آمده‌اند و هر کاری که خواسته‌ایم انجام داده‌اند و ما قدر آن‌ها را نمی‌دانیم.

منبع: پارسینه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها