کد خبر: 373829
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۰ ۱۰:۳۴:۳۶
| |

عادل دهدشتی، معاون سازمان تامین اجتماعی:

بدهی تامین اجتماعی به وزارت بهداشت امسال تسویه می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی کشور از تسویه بدهی درمانی 6 هزار میلیارد تومانی این سازمان با وزارت بهداشت و مراکز درمانی ظرف دو تا سه ماه آینده خبر داد و گفت: این مهم در راستای اعتباربخشی به دفترچه‌های درمانی انجام می‌شود.

بدهی تامین اجتماعی به وزارت بهداشت امسال تسویه می‌شود
کد خبر: 373829
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۰ ۱۰:۳۴:۳۶

اعتمادآنلاین| عادل دهدشتی، معاون سازمان تامین اجتماعی، سه‌شنبه 10 دی در همایش منطقه‌ای رؤسا و مسئولان کانون‌های کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی جنوب غرب کشور در شیراز، با بیان اینکه در حال حاضر پرداخت مطالبات درمانی وزارت بهداشت به نقطه سر به سر ماهیانه رسیده است، عنوان کرد: از 13 هزار میلیارد تومان بدهی سازمان تامین اجتماعی تنها 6 هزار میلیارد تومان دیگر باقی مانده که مربوط به سال 97 بوده و تا پایان امسال تسویه حساب خواهد شد.

او همچنین از بررسی لایحه سه جانبه گرایی دولت به مجلس اشاره و عنوان کرد: کاهش اختیارات دولت و احیای شورای عالی با نظر تشکل‌های کارگری، همسازن سازی حقوق بازنشستگان و تعامل با وزارت بهداشت و مراکز درمانی به جد در حال پیگیری است.

معاون سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: اراده وزارت رفاه و سازمان تامین اجتماعی بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان است و به عنوان اولین اولویت، در حال پیگیری است.

دهدشتی همچنین بیان کرد: گفتمان سازی، افزایش رضایتمندی ارباب رجوع، استفاده مطلوب از کارکرد رسانه‌ای در محور برنامه‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان قرار دارد و در این راستا تا پایان امسال، مرحله نخست صدور کارت شناسایی بازنشستگان اجرایی خواهد شد و پایلوت آن از شهر شیراز تعریف شده است.

او همچنین از اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار برای تامین تسهیلات بازنشستگان خبر داد و گفت: این تسهیلات به 20 هزار نفر از بازنشستگان اعطاء می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: این سازمان ماهانه 9 هزار و 600 میلیارد تومان پرداختی در قالب هزینه‌های مختلف از جمله مستمری بازنشستگان، حقوق جاری و درمانی دارد و برای نخستین بار طی سال‌های گذشته میزان درآمد و هزینه سازمان به نقطه سر به سر رسیده و دیگر نیازی به استفراض از بانک‌ها نیست.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها