کد خبر: 374414
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۳ ۰۸:۴۵:۴۰
| |

المیادین: واکنش محور مقاومت به شهادت سردار سلیمانی شدید خواهد بود

«غسان بن جدو» رییس هیات مدیره شبکه خبری المیادین با یادآوری ترور سردار سرلشکر قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در حمله آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد گفت: محور مقاومت در برابر این حمله سکوت نخواهد کرد.

المیادین: واکنش محور مقاومت به شهادت سردار سلیمانی شدید خواهد بود
کد خبر: 374414
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۳ ۰۸:۴۵:۴۰

اعتمادآنلاین| «غسان بن جدو» در گفت‌و‌گو با تلویزیون المیادین گفت: ترور سلیمانی از تمامی خطوط قرمز عبور کرد و کسی که عملیات ترور را انجام داد باید بداند که واکنش‌ها شدید و بزرگ خواهد بود.

بن جدو در باره پیامد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس خاطرنشان کرد که تحرکت آمریکا در حال حاضر اشغال دوباره عراق است. واشنگتن تحمل از دست دادن عراق را در هیچ یک از سطوح راهبردی، اقتصادی و سیاسی ندارد و آمریکایی ها باید مسئولیت این جنایت را بپذیرند.

او افزود: شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس عملیات مقاومت عراق بر علیه اشغالگران آمریکایی را فرماندهی کردند و مقاومت واقعی درعراق به فرماندهی سردار قاسم سلیمانی انجام شد و او بود که شخصا بر عملیات خروج نیروهای آمریکایی از عراق نظارت داشت. به بیان دیگر قطب نمای این دو همواره به سمت فلسطین و قدس بود.

خبر شهادت (ترور) سردار سرلشکر «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشد الشعبی در حمله آمریکایی‌ها در نزدیکی فرودگاه بغداد به سرعت تبدیل به مهمترین خبر در سطح رسانه‌های جهانی شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها