کد خبر: 374581
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۳ ۱۳:۴۰:۴۱
| |

بیانیه بسیج در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی

در پی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی سازمان بسیج مستضعفین بیانیه‌ای منتشر کرد.

بیانیه بسیج در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی
کد خبر: 374581
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۳ ۱۳:۴۰:۴۱

اعتمادآنلاین| متن بیانیه سازمان بسیج مستضعفین به شرح زیر است:

شهادت مظلومانه سپهبد بسیجی حاج قاسم سلیمانی فرمانده پیشرو و بی ادعای نیروی قدس سپاه پاسدان،خبری بود به ظاهر؛ تلخ و جانکاه ولکن در باطن؛ لطفی خفی و منتی جلی بود که حضرت ارباب بر مستضعفین عالم نهاد! به قول خمینی کبیر:بکُشید ما را! اسلام زنده تر خواهد شد! حادثه؛ شهادت مظلومانه حاج قاسم سلیمانی نبود!

حادثه؛ آن ابر تیره ای است که منتظر بارش بود تا سیل به راه اندازد و در انتظار جرقه ای از برای انفجاری بس بزرگ بود!آمریکا به خوبی می داند در کشوری که امامش می گوید: با رفتن یک خدمتگذار، خللی در سدّ آهنین ملت به وجود نخواهد آمد! قطعا با شهادت حاج قاسم به طریق اولیٰ خللی در عزم و اراده پولادین "رجالٌ صدقوا ما عاهدوا الله علیه"ایجاد نخواهد شد! ولکن این سکه، روی دیگری نیز دارد! آسمان عراق بوی خون حسین(ع) گرفته است!

و آنکه از همه غم زده تر و بیمناک تر و دستپاچه تر و وحشت زده تر است؛ شخص ابلیس است!

شیطان بزرگ می داند که خون به ناحق ریخته اصحاب سیدالشهداء هرچه عظیم تر باشد، تاریخ سازتر و ظلمت سوزتر خواهد بود!

از این لحظه حاج قاسم به آرزوی تمام عمرش رسیده و ابلیس اکبر در آستانه هزیمتی هولناک و تبدیل گشتن به عبرتی بزرگ برای تمام جباران تاریخ قرار گرفته است.

پس چه جای ناراحتی؟! که برای ابلیس، دیری است که دیگر دیر گشته! و جهان اسلام مملو از سلیمانی شده و ای بسا رقص سرمستانه ی اکنون ترامپ نیز از خوف پاسخ کوبنده و انتقام سختی باشد که در انتظار اوست!

گوشهای ابلیس در لحظه شهادت فرزند حسین(ع) از همه بهتر می شنید که منادی ای از عرش ندا در می داد؛نصرٌ مِن الله و فتحٌ قریب! و بَشّر الصابرین!

نصرت الهی نزدیک گشته و بشارت باد بر صابرین که صباح الیوم؛ صباح النصر و الفتح!

سازمان بسیج مستضعفین ضمن عرض تسلیت به خاندان مکرم سلیمانی دریافت این مدال افتخار بی نظیر و خونین را به روح ظلمت شکن سپهبد بسیجی سلیمانی و ملت تاریخ ساز ایران تبریک عرض می کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها