کد خبر: 374636
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۳ ۱۵:۲۰:۰۷
| |

باهنر به آمریکایی‌ها:

شرارت آمریکایی ها را بی پاسخ نمی گذاریم/ سردار سلیمانی ها از دل این نظام بیرون خواهند آمد

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری، می‌گوید: راه سردار سلیمانی ادامه دارد و سردار سلیمانی‌ها از دل این نظام و انقلاب بیرون می‌آیند و پرچم اسلام را برافراشته نگاه می‌دارند.

شرارت آمریکایی ها را بی پاسخ نمی گذاریم/ سردار سلیمانی ها از دل این نظام بیرون خواهند آمد
کد خبر: 374636
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۳ ۱۵:۲۰:۰۷

اعتمادآنلاین| محمدرضا باهنر، دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری و از همشهری های کرمانی سردار سلیمانی، با ابراز تالم و تاثر از شهادت سردار سرافراز سپاه و نظام در حمله تروریستی نیروهای آمریکایی، به خبرآنلاین گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی یک چهره بین‌المللی و جهانی بود که راهش ادامه خواهد داشت.

راه و منش سردار سلیمانی با شهادت ایشان فراموش نمی شود

وی افزود: راه و منش سردار سلیمانی چیزی نیست که با ترور و شهادت ایشان از بین برود، فراموش شود و یا شعله‌های آن خاموش شود. آمریکا به اشتباه تصور می کند، می‌تواند اینگونه در مسیر مقاومت در منطقه سنگ‌اندازی کند اما خیالی واهی و خام است.

شهادت ها، باعث رویش های جدید در انقلاب و نظام شده است

دبیرکل جبهه پیروان با تاکید براینکه شرارت های آمریکایی ها بی پاسخ نخواهند ماند، گفت: این خیال خام آمریکا و هم دستان اوست که تصور می کنند می توانند ملت ایران را از مسیرش باز گرداند، جمهوری اسلامی در عمر 40 ساله خود شهدای بزرگی داشته که شهادت جانسوز آنها نه تنها خدشه‌ای به مسیر انقلاب اسلامی وارد نکرده، بلکه باعث رویش های جدید در حیات انقلاب شده است.

سردار سلیمانی ها از دل این نظام بیرون خواهند آمد

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین تاکید کرد: حالا هم قطعا راه سردار سلیمانی ادامه دارد و سردار سلیمانی‌ها از دل این نظام و انقلاب بیرون خواهند و پرچم اسلام و نظام را برافراشته نگاه می‌دارند.

شرارت آمریکایی ها را بی پاسخ نمی گذاریم

باهنر درخصوص واکنش احتمالی ایران به این اقدام تروریستی آمریکا، گفت: قطعا همانطور که رهبر انقلاب فرمودند انتقام سختی در انتظار این جنایتکاران خواهد بود و ملت ایران این شرارت آمریکایی‌ها را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها