کد خبر: 374647
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۳ ۱۵:۳۹:۰۳
| |

زیدان: هازارد 100 درصد به سوپرجام اسپانیا نمی رسد

سرمربی رئال مادرید اعلام کرد بازیکن بلژیکی تیمش در سوپرجام اسپانیا حضور نخواهد داشت.

زیدان: هازارد 100 درصد به سوپرجام اسپانیا نمی رسد
کد خبر: 374647
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۳ ۱۵:۳۹:۰۳

اعتمادآنلاین| رئال مادرید در نخستین بازی اش در سال 2020 شنبه شب در هفته نوزدهم لالیگا به مصاف ختافه می رود. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: رقابت همیشه ادامه دارد اما بیش از آن انگیزه بازی کردن وجود دارد. از لحاظ فیزیکی در شرایط خوبی قرار داریم. روی چیزی که می خواهیم تمرکز داریم و این موضوع از همه مهم تر است.

سرمربی رئال مادرید در مورد مشکل گلزنی تیمش اظهار کرد: این یک مشکل نیست. در برخی لحظات می توانید موقعیت گل داشته باشید و نتوانید از آن ها بهره ببرید، اتفاقی که در دو بازی قبل برای ما افتاد. با این حال کار کردن روزانه از همه مهمتر است. باید آرام بود و ما آرام هستیم. فردا فرصت داریم تا گلزنی کنیم.

سرمربی فرانسوی درباره فتح عناوین اظهار کرد: فتح نکردن عناوین به معنای شکست نیست. شکست یعنی تلاش نکردن و با تمام وجود کار نکردن است. برای ما از همه مهمتر تمرین کردن در بهترین شرایط و با تمام وجود بازی کردن در زمین است. در نهایت یک تیم فاتح لالیگا می شود. یک تیم جام قهرمانی را در لیگ قهرمانان اروپا بالای سر می برد و بقیه مسخره نیستند.

زیدان در رابطه با وضعیت ادن هازارد گفت: 100 درصد به سوپرجام اسپانیا نمی رسد. او تیم را در این رقابت ها همراهی نمی کند و دوران نقاهتش را سپری خواهد کرد. امیدوارم پس از سوپرجام ما را همراهی کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها