کد خبر: 374654
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۳ ۱۵:۵۰:۰۹
| |

زلاتان: حضور رونالدو در سری آ اتفاق زیبایی است

مهاجم میلان معتقد است حضور ستاره پرتغالی در سری آ ایتالیا اتفاق زیبایی محسوب می شود.

زلاتان: حضور رونالدو در سری آ اتفاق زیبایی است
کد خبر: 374654
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۳ ۱۵:۵۰:۰۹

اعتمادآنلاین| زلاتان ایبراهیموویچ پنجشنبه شب به صورت رسمی با میلان قرارداد امضا کرد. مهاجم سوئدی که با پیراهن شماره 21 برای تیم ایتالیایی به میدان خواهد رفت امروز (جمعه) درنشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. بازیکن میلان گفت: پس از آخرین بازی با گالاکسی، پائولو مالدینی با من تماس گرفت و با هم صحبت کردیم. پیشنهاد های زیادی داشتم اما به دنبال آدرنالین بودم. تصمیم سختی نبود. نمی خواستم در سال 2012 میلان را ترک کنم و موافق این موضوع نبودم. اکنون بازگشته ام. برای بهترین شدن شرایط تیم تمام تلاشم را خواهم کرد. همیشه گفته ام پس از بارسلونا که باعث شد از بازی کردن شاد شوم، میلان خانه من است. اشتیاق زیادی دارم. این باشگاه را خیلی دوست دارم.

مهاجم سوئدی در ادامه اظهار کرد: بازی به بازی پیش خواهیم رفت. می خواهیم شرایط را بهتر کنیم. تیم را از راه دور دنبال می کردم و با وجود این که تیم اخیر نتایج خوبی کسب نکرده است معتقدم توانایی بهتر شدن را دارد. باید باور داشت و تلاش کرد. گاهی اوقات بازگشت ها به نتیجه نمی رسد اما من هنوز اشتیاق خود را از دست نداده ام.

بازیکن سابق بارسلونا افزود: یک تیم با گذشته اش نتیجه نمی گیرد اما میلان همیشه میلان است. از زمانی که برلوسکنی باشگاه را فروخت اتفاق های زیادی رخ داده است. یک فوتبالیست هرگز در یک سطح باقی نمی ماند. سال ها می گذرند و تجربه موجب تغییر می شود.همچنین باعث می شود یک فرم پیدا کنید. می دانم باید با تمام وجود بازی کنم. به میلان نیامده ام تا یک نماد باشم.

ایبراهیموویچ درباره تمرینات گفت: من با هم تیمی های جوانم بد خواهم بود، اکنون که فرزند دارم می دانم چگونه رشد می کنند (با خنده). باید سخت کار کرد. من از رنج کشیدن لذت می برم و به همین خاطر دوست دارم سخت کار کنم و از هم تیمی هایم انتظار زیادی دارم.

مهاجم میلان در ادامه افزود: پس از این که آسیب دیدم خیلی خوشحال شدم. می گفتند که بازگشتم به میادین غیرممکن خواهد بود و در مقابل من تلاش کردم تا بتوانم به میادین برگردم. اکنون از لحاظ تیمی می خواهم شرایط بهتر شود و از لحاظ فردی می خواهم در میدان خوب باشم. می خواهم در زمین دیده شوم. زمانی که یک سال از میادین دور بودم شرایط بد بود. در زمین احساس عجیبی داشتم. هواداران من را هو می کردند یا تشویق می کردند. ترجیح می دادم تا مرا هو کنند تا آدرنالینم بیشتر شود.

ایبراهیموویچ در رابطه با حضور کریستیانو رونالدو در سری آ اظهار کرد: اتفاق زیبایی است که او در این لیگ رقابت می کند. باید دید چه اتفاق هایی رخ خواهد داد.

زلاتان درباره آینده اش گفت: نمی دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. تا زمانی که بتوانم در میادین حضور داشته باشم به دنبال چالش ها خواهم بود. اگر در این 6 ماه توانستم کاری انجام دهم به حضورم در این تیم ادامه خواهم داد. اگر این چنین نباشد میلان را ترک می کنم. من اینجا نیستم تا مرا ایبراهیموویچ صدا کنند. من اینجا هستم تا کاری کنم و این موضوع به من انگیزه می دهد.

مهاجم سوئدی در ادامه به داربی میلان اشاره کرد و گفت: همیشه گفته ام زیباترین داربی، داربی میلان است. باید دید بازی در چه شرایطی پیش می رود. با این حال من قرارداد پنج ساله امضا نکردم. به همین خاطر خیلی نمی توانم به آینده نگاه کنم. تنها تمرکزم روی بازی پیش رو است.

بازیکن جدید میلان در پایان اظهار کرد: 373 گل به ثمر رساندم؟ نه، بیش از 500 بار گلزنی کردم. آمار مهم است. در فوتبال همه چیز به بازی گروهی بستگی دارد. می خواهم میلان را بهتر کنم و برای آن تلاش خواهم کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها