کد خبر: 375007
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۴ ۱۸:۴۷:۴۹
| |

خروجی تکراری جلسه هیات مدیره پرسپولیس؛

برای حل چالش‌ها در شرایط حساس فعلی نیاز به زمان است

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به اتفاق مدیرعامل، امروز شنبه برای رسیدگی و تصمیم‌گیری درباره مسایل مرتبط با تیم در آستانه آغاز دور تازه تمرینات تشکیل جلسه داد.

برای حل چالش‌ها در شرایط حساس فعلی نیاز به زمان است
کد خبر: 375007
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۴ ۱۸:۴۷:۴۹

اعتمادآنلاین| نشست هیأت مدیره باشگاه و مدیرعامل، امروز شنبه در محل باشگاه تشکیل جلسه دادند.


در این جلسه درباره مسائل تیم و باشگاه مرتبط با تیم و حل مشکلات و دغدغه‌ها در آستانه آغاز تمرینات، گفتگو و تبادل نظر صورت گرفت.

در پایان این جلسه اعلام شد رویکرد و هدف هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه بر رفع مشکلات و رفع نگرانی‌های اعضای تیم، قبل از شروع تمرینات است. در این راستا تلاش می‌شود تا چالش‌ها پشت سر گذاشته شود و در اردوی قطر زیر نظر آقای کالدرون و سایر همکاران ایشان با آرامش تمرین‌های خوبی برای ادامه روند موفقیت‌ها برگزار گردد.

اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل همچنین از صبوری و همراهی سرخپوشان و گابریل کالدرون، تشکر کردند.

حاضران در جلسه تاکید داشتند با همراهی هواداران و تمام اجزای خانواده بزرگ پرسپولیس و پرهیز از حواشی و دامن زدن به مشکلات، فرصتی برای باشگاه فراهم گردد که بتواند با عبور از این مقطع حساس، شرایط مناسبی را برای ادامه موفقیت‌های تیم و تحقق خواسته اصلی هواداران که همانا ادامه قهرمانی هاست فراهم آید.

هیأت مدیره و مدیرعامل همچنین اعلام کردند در مرحله کنونی به کمی زمان نیاز است تا پرسپولیس به سلامت از این مقطع حساس بگذرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها