کد خبر: 375293
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ ۱۶:۴۹:۱۸
| |

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی:

پروازهای خارجی به دلیل افزایش تنش‌ها کاهش نیافت/ ایرلاین‌های خارجی درخواست لغو پرواز نداشتند

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه برای انجام مراسم عزاداری شهید سلیمانی آمادگی کامل داریم و هر تعداد هواپیما که درخواست شود در اختیار ستاد برگزاری مراسم قرار می‌دهیم، گفت:‌ هیچ ایرلاین خارجی هم درخواستی مبنی بر لغو پروازهایش به ایران نداشته است و میزان پروازها مانند روزهای سابق است.

پروازهای خارجی به دلیل افزایش تنش‌ها کاهش نیافت/ ایرلاین‌های خارجی درخواست لغو پرواز نداشتند
کد خبر: 375293
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ ۱۶:۴۹:۱۸

اعتمادآنلاین| مقصود اسعدی سامانی درباره تغییرات پروازی در چند روز گذشته در پی افزایش تنش‌های منطقه اظهار داشت: تمام پروازها طبق روال و براساس برنامه از پیش تعیین شده در حال انجام هستند.

وی درباره احتمال لغو پروازهای از مقصد و مبدا عراق گفت: تمام پروازها از عراق و به این کشور در حال انجام است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با تاکید بر اینکه در سه ماه گذشته هیچ محدودیت پروازی نداشتیم، گفت: اتفاقات اخیر منجر به لغو پروازهای خارجی نشده است و تمام ایرلاین‌های خارجی طبق برنامه، پروازهای خود را به ایران و از ایران انجام می‌دهند.

اسعدی سامانی تاکید کرد: هیچ ایرلاین خارجی هم درخواستی مبنی بر لغو پروازهایش به ایران نداشته است و میزان پروازها مانند روزهای سابق است.

وی با بیان اینکه تمام ناوگان هوایی کشور برای انجام انتقال پیکر شهید سلیمانی در حالت آماده باش قرار دارند، اظهار داشت: برای انجام مراسم عزاداری شهید سلیمانی آمادگی کامل داریم و هر تعداد هواپیما که درخواست شود در اختیار ستاد برگزاری مراسم قرار می‌دهیم.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها