کد خبر: 375352
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۰۹:۲۴:۰۹
| |

محمد کاظمی نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس:

سردار سلیمانی متعلق به همه ملت ایران است

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که شهید سپهبد قاسم سلیمانی به هیچ وجه جناحی و جریانی نبود، گفت: ایشان متعلق به همه ایران بوده و یک چهره ملی و جهانی در حوزه مبارزه با تروریسم است.

سردار سلیمانی متعلق به همه ملت ایران است
کد خبر: 375352
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۰۹:۲۴:۰۹

اعتمادآنلاین| محمد کاظمی، با تسلیت شهادت سردار سرافراز شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت: قطعا تاکنون این شهادت‌ها در افزایش وحدت و انسجام هر چه بیشتر در کشور ما مفید بوده و موجب یک همراهی بیشتر در میان مردم بوده است.

وی افزود: آن چه ملت ما توقع دارند این است که یک اقدام تلافی جویانه چشمگیر را شاهد باشند. چرا که این اقدام به دستور مستقیم اولین تروریست جهان یعنی خود ترامپ صورت گرفت که حتما لازم است یک مشت آهنین بر دهان یاوه‌گوی این تروریست وارد شود.

نماینده مردم ملایر اضافه کرد: اقدامات سردار قاسم سلیمانی در منطقه لرزه‌ای بر اندام آمریکایی‌ها انداخته بود و خواب را از چشم ترامپ گرفته بود. حرکت‌ها و برنامه‌ریزی‌های سردار سلیمانی در منطقه ترامپ را در کاخ سفید نگران کرده بود.

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر محبوبیت سردار سلیمانی میان تمام اقشار جامعه بیان کرد: سردار سلیمانی به هیچ وجه جناحی و جریانی نبوده و متعلق به همه ملت ایران بود. ایشان یک چهره ملی و جهانی در حوزه مبارزه با تروریسم است و نباید مسائل جناحی را با ایشان مرتبط کنیم. حتی برخی افرادی که نظام را قبول ندارند و وطن خود را دوست دارند از این اتفاق ناراحت شدند و منتظر اقدام لازم در این باره هستند.

منبع:ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها