کد خبر: 375354
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۰۹:۲۶:۰۵
| |

اصغر سلیمی عضو فراکسیون مستقلین:

شهادت سردار سلیمانی همبستگی ملت ایران علیه آمریکا را پررنگ‌تر کرده است

یک عضو فراکسیون مستقلین مجلس تاکید کرد که آمریکا با این اقدام نشان داد که ذاتا تروریست است اما خون سردار سلیمانی به بدنه جریان مقاومت تحرک بخشیده و قطعا معادلات منطقه ای آمریکایی ها را برهم خواهد زد.

شهادت سردار سلیمانی همبستگی ملت ایران علیه آمریکا را پررنگ‌تر کرده است
کد خبر: 375354
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۰۹:۲۶:۰۵

اعتمادآنلاین| اصغر سلیمی، با تسلیت شهادت سردار سلیمانی، بیان کرد: مردم سردار سلیمانی را به عنوان فردی که در سایه او امنیت کشور تقویت شده بود، می شناختند. سردار سلیمانی در خط مقدم مبارزه با داعش و نیروهای تکفیری در عراق و سوریه بود و با سرکوب آنان نه تنها در بین مردم ایران محبوبیتی ملی داشت بلکه به چهره بین المللی مقاومت تبدیل شده بود.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در ادامه اظهار کرد: سردار سلیمانی صدها کیلومتر آن سوی مرزها در برابر تروریست ها ایستاد و جنگید. مردم به عنوان یک تکیه گاه به ایشان وابسته بودند و با شهادت ایشان غم در چهره تمام مردم مشهود است‌. حتی افرادی که در مسائل سیاسی دخیل نبودند از شهادت ایشان نارحت هستند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سردار سلیمانی چهره ای شناخته شده و محبوب بین تمام اقشار جامعه و طیف های سیاسی بود. قطعا شهادت ایشان همبستگی ملت ایران را در برابر آمریکا پررنگ تر خواهد کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه آمریکایی ها به مردم ثابت کردند که قابل اعتماد نیستند، تاکید کرد: آمریکا با این اقدام نشان داد که ذاتا تروریست است و صرفا رسیدن به منافع خود را به هر قیمتی دنبال می کند.

وی ادامه داد: همه ما می دانیم که داعش را خود آمریکایی ها به وجود آورده بودند و صرفا با تبلیغات سعی دارند خود را در خط مبارزه با داعش نشان دهند. سردار سلیمانی در برابر داعش ایستاد اما امروز آمریکا ناجوانمردانه ایشان را به شهادت رساند.

سلیمی در پایان با تاکید بر اینکه آمریکا و هم پیمانانش مردم ایران را نشناختند، گفت: همان طور که امام فرمودند هرچه ما را بکشید ملت ما بیدارتر خواهد شد. شهادت آرزوی این سردار بود و ایشان به جایگاه رفیعی رسیده است. خون ایشان نیز به بدنه جریان مقاومت تحرک بخشیده و قطعا معادلات منطقه ای آمریکایی ها را برهم خواهد زد. خونی که ناجوانمردانه ریخته شده دامن آمریکایی ها را خواهد گرفت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها