کد خبر: 375723
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۷ ۰۹:۱۰:۳۴
| |

قاسم میرزایی نیکو، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس:

ضربه فقدان سردار شهید سلیمانی به مقاومت سنگین است/ باید به دنبال خروج آمریکا از منطقه باشیم

نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس تاکید کرد: باید از موقعیت ایجاد شده بعد از شهادت سردار سلیمانی برای رسیدن به وحدت داخلی استفاده کنیم. همچنین باید محکومیت اقدام آمریکا را در دستور کارمان داشته باشیم. سفر سردار شهید سلیمانی یک سفر رسمی بوده و ژنرال عالی رتبه کشور محسوب می شود که آمریکا ایشان را ترور و قلدری می کند. بنابراین باید این اقدام آمریکا را محکوم کرد و در همین راستا با مجامع حقوقی و بین المللی هماهنگ شویم.

ضربه فقدان سردار شهید سلیمانی به مقاومت سنگین است/ باید به دنبال خروج آمریکا از منطقه باشیم
کد خبر: 375723
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۷ ۰۹:۱۰:۳۴

اعتمادآنلاین| قاسم میرزایی نیکو نماینده دماوند و فیروزکوه و عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سردار سلیمانی ارتباط مستقیمی با حاکمیت و رهبری داشت، گفت: به لحاظ ویژگی هایی که شخص حاج قاسم داشته، نقش سردار سلیمانی نقش ویژه ای است. ایشان سوابق زیادی داشتند. در جنگ حضور داشتند و علاوه بر این ارتباط مستقیمی با حاکمیت، رهبری و مجموعه کشور در همه زمینه ها داشتند و همین موارد موجب شد تا ایشان منحصر به فرد باشند.

او ادامه داد: در کشورهایی که مقاومت بر علیه داعش و طالبان شروع شده، علاقه به سردار سلیمانی وجود دارد و مقاومت در این کشورها می تواند ادامه داشته باشد و تکثیر شود.

به گفته میرزایی نیکو فقدان حاج قاسم سلیمانی ضربه بسیار سختی است و اینطور نیست که بگوییم ایران پر از سلیمانی است. خیلی ها بودند و از میان آنها قاسم سلیمانی بیرون آمد.

این نماینده مجلس، با بیان اینکه ضربه فقدان سردار شهید سلیمانی به مقاومت سنگین است،‌گفت: امیدواریم که بتوانیم با اندیشه، خرد، تعقل و جمع بندی استراتژیک کاری کنیم که مظلومیت، تلاش ها و کوشش هایی که سردار شهید سلیمانی انجام دادند به عدم تجاوز و حضور متجاوز در منطقه تبدیل شود. باید این موضوع را برجسته کنیم که آمریکا هزار کیلومتر با منطقه خاورمیانه فاصله دارد؛ اما در این منطقه چه کاری انجام می دهد. باید با این استراتژی به دنبال خروج آمریکا از منطقه باشیم.

میرزایی نیکو تاکیدکرد: باید از موقعیت ایجاد شده بعد از شهادت سردار سلیمانی برای رسیدن به وحدت داخلی استفاده کنیم. همچنین باید محکومیت اقدام آمریکا را در دستور کارمان داشته باشیم. سفر سردار شهید سلیمانی یک سفر رسمی بوده و ژنرال عالی رتبه کشور محسوب می شود که آمریکا ایشان را ترور و قلدری می کند. بنابراین باید این اقدام آمریکا را محکوم کرد و در همین راستا با مجامع حقوقی و بین المللی هماهنگ شویم.

منبع: پارسینه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها