کد خبر: 376261
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۸ ۲۳:۱۵:۰۰
| |

ذوالقدر، عضو فراکسیون امید مجلس:

اظهارات ترامپ نشان‌دهنده قدرت بازدارنده توان نظامی ایران بود

سیده فاطمه ذوالقدر، عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی سخنان امروز ترامپ را نشان از قدرت بازدارنده توان نظامی- دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی ایران دانست.

اظهارات ترامپ نشان‌دهنده قدرت بازدارنده توان نظامی ایران بود
کد خبر: 376261
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۸ ۲۳:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سیده فاطمه ذوالقدر، عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به اظهارات رییس‌جمهور آمریکا درباره موشک‌باران پایگاه آمریکایی عین‌الاسد گفت: موضع گیری ترامپ، نتیجه به ثمر نشستن خون شهدا به ویژه شهیدِ سعید، سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس و همرزمان دیگرشان و حضور مردم در صحنه، به ویژه در بدرقه چندین میلیونی با عظمت و باشکوه مردم ایران عزیز در تشییع سردار دلها بود.

وی‌افزود: آنچه رییس‌جمهور آمریکا گفت نشان از قدرت بازدارنده توان نظامی- دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی است که به تعبیر مقام معظم رهبری با یک سیلی، اعتبار و افسانه پوشالی قدرت نظامی ارتش ایالات متحده امریکا نه تنها در منطقه، بلکه در پیش روی جهانیان، به باد رفت.

نماینده مردم تهران در مجلس یادآور شد: از جنگ جهانی دوم تاکنون، پایگاه و منافع نظامی ایالات متحده امریکا از سوی هیچ کشوری مورد حمله قرار نگرفته است و حمله ایران هیمنه پوشالی آمریکا را فروریخت که در پرونده سیاسی دونالد ترامپ و هم‌حزبی‌های او باقی می‌ماند.

ذوالقدر در پایان گفت: اقدام سپاه همچنین یادآور این بیان حکیمانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است که سالیان پیش بحق فرمودند «اگر سپاه نبود کشور هم نبود.»

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها