کد خبر: 376501
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۰ ۱۰:۲۱:۳۵
| |

سیداحمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران:

حضور مردم در تجمعات و تشییع سردار بیعت مجدد با ولایت بود

سیداحمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران گفت: حضور مردم در تجمعات و تشییع سردار بیعت مجدد با ولایت بود و فرهنگ ولایت‌مداری جانی دوباره گرفت.

حضور مردم در تجمعات و تشییع سردار بیعت مجدد با ولایت بود
کد خبر: 376501
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۰ ۱۰:۲۱:۳۵

اعتمادآنلاین| ‌ سیداحمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران دیشب در مراسم عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی که در مصلی جوادالائمه رامسر برگزار شد، با اشاره به اینکه من در استقبال از امام و همچنین در بدرقه امام در تهران بودم و امام‌جمعه تهران هستم و تهران را به خوبی می‌شناسم، گفت: آیین تشییع سردار سلیمانی بعد از ارتحال امام دقیقا بی‌سابقه بود و حضور 7 میلیون نفر در تشییع مبالغه نیست.

وی با اشاره به اینکه از همه اقشار در این تشییع حضور داشتند تا بگویند ما قدر شناسیم و اگر سردار نبود باید با داعش می‌جنگیدیم، اظهار کرد: شاهد این بودم که تمام شهر‌های غرب مازندران مزین به تصویر حاج قاسم بود و مجالس باشکوه برگزار شد و مطمئنم اگر پیکر شهید سلیمانی به هر شهری می‌رفت قطعا مانند تهران پرشور می‌شد که برگزاری مجالس نشان‌دهنده آن است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه " در زمان حیاتش طرح‌ها و برنامه‌هایش را تحسین می‌کردم اما در مقابل روحش تعظیم می‌کنم" خاطر‌نشان کرد: حضور مردم در تشییع و اجتماعات سراسر کشور پیام دارند که نباید از کنار آنها به راحتی گذشت.

این عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه حاج قاسم عبادت خالصش را که جهاد است نزد خدا برد و این اخلاص به تبعیت از مقام معظم رهبری است و حضرت آقا نیز با چنین اخلاصی بر دل‌ها نشست، افزود: با شهادت حاج قاسم فرهنگ اخلاص و عشق به شهادت دوباره احیا شد.

وی فرهنگ شهادت را مقابل فرهنگ دنیاطلبی دانست و با اشاره به اینکه اگر در هر ملتی فرهنگ شهادت‌طلبی زنده باشد آن ملت پیروز است، تصریح کرد: فرهنگ ولایتمداری نیز از برکات خون حاج قاسم سلیمانی بود که مردم با این تشییع و تجمعات بیعت مجدد با ولایت داشتند و فرهنگ ولایت‌مداری جانی دوباره گرفت.

وی با تاکید بر اینکه زبان از توصیف نقش ولایت عاجز است، گفت: انقلاب را 40 سال ولایت‌مداری نگه‌داشت و در طی این سال‌ها از گردنه‌های سخت عبور کردیم.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه طبق گزارش روزنامه‌های آمریکایی که ترامپ دیوانه روزی 10 دروغ می‌گوید، اظهار کرد: به فرموده رهبر این موشک‌ها سیلی به دشمن بوده و طبق گزارش فرمانده هوافضا اگر بخواهیم دشمن با خاک یکسان خواهد شد.

منع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها