کد خبر: 376895
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۲ ۰۹:۲۶:۵۰
| |

رسول راشکی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان خبر داد:

ادامه امدادرسانی به سیل زدگان در سیستان وبلوچستان/ 27 روستا همچنان درگیر سیلاب

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: با تداوم بارندگی‌ها کار امدادرسانی در مناطق آسیب دیده همچنان ادامه دارد.

ادامه امدادرسانی به سیل زدگان در سیستان وبلوچستان/ 27 روستا همچنان درگیر سیلاب
کد خبر: 376895
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۲ ۰۹:۲۶:۵۰

اعتمادآنلاین| رسول راشکی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان، گفت: براساس اعلام ستاد مدیریت بحران و هشدار هواشناسی، تمامی کارمندان ، امدادگران و نجاتگران و دستگاه‌های خودرویی و امداد و نجات شعب تا خروج سامانه از استان به حالت آماده باش در آمده اند و تمامی مرخصی‌های کارمندان لغو شده است.

رسول راشکی تصریح کرد: آمادگی لازم برای حضور و خدمات رسانی به آسیب دیدگان حوادث در بخش‌های مختلف این جمعیت با بهره گیری از تجهیزات سبک، نیمه سنگین و سنگین امداد و نجات، بالگرد و خودرو‌های سبک و سنگین وجود دارد.

او با اشاره به بارش‌ها و حوادث ناشی از سیلاب دو روز گذشته، افزود: در این بارش‌ها از 20 لغایت 21 دی ماه 13 شهرستان و 27 روستا در استان درگیر سیلاب شدند.

راشکی اضافه کرد: در مناطق گرفتار در سیلاب، 285 خانوار شامل 1173 نفر دچار آسیب شده بودند که در این راستا تعداد 80 خانوار به تعداد 335 نفر در چادر‌های امدادی و مناطق امن اسکان داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: 80 دستگاه چادر امدادی، 142 تخته موکت، 273 تخته پتو و 1677 کیلو نایلون سنگری در بین خانواده‌ها توزیع شده است. همچنین 464 قوطی کنسروجات مختلف 19 بسته غذایی، حبوبات، چای، قند و شکر، روغن والور و فانوس از جمله اقلام توزیع شده در بین آسیب دیدگان می‌باشد.

راشکی گفت: 357 نفر نجاتگر به همراه 50 نیروی کادر در قالب 77 تیم عملیاتی کار امداد رسانی به آسیب دیدگان را بر عهده دارند. با توجه به تداوم بارندگی‌ها کار امدادرسانی در مناطق آسیب دیده همچنان ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها