کد خبر: 376957
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۲ ۱۱:۴۵:۲۶
| |

محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی:

جان‌باختگان مراسم تشییع سردار سلیمانی در کرمان شهید محسوب شوند

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جان باختگان مراسم تشییع سردار سلیمانی در شهر کرمان از مسئولان مربوطه خواست که این عزیزان را در زمره شهدا قرار دهند.

جان‌باختگان مراسم تشییع سردار سلیمانی در کرمان شهید محسوب شوند
کد خبر: 376957
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۲ ۱۱:۴۵:۲۶

اعتمادآنلاین| محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با استناد به اصل سوم قانون اساسی و ماده 23 آیین‌نامه داخلی مجلس اظهار کرد: در هنگام شهادت سردار سرافراز قاسم سلیمانی کشور را اندوهی عظیم فرا گرفت. در کرمان شاهد برگزاری چنان مراسم باشکوهی برای این سردار سرافراز بودیم که چشم جهانیان را به خود خیره کرد. اما اتفاقات ناخوشایندی نیز رخ داد و ما در آن زمان تعدادی از عزیزانمان را از دست دادیم.

وی افزود: لازم است که این اتفاق سریعتر در کمیسیون امنیت ملی مجلس با حضور وزیر کشور و استاندار کرمان مورد بررسی قرار گیرد و از خانواده جان باختگان و مصدومین دلجویی شود و کمک کنیم با عنایتی ویژه این عزیزان جزو شهدا محسوب شوند. قرار است در این خصوص با مقام معظم رهبری مکاتبه شود ما درخواست داریم این موضوع در کمیسیون امنیت در دستور کار قرار گیرد.

مصری رئیس وقت مجلس خطاب به پورابراهیمی گفت: آقای کولیوند در کمیسیون شوراها این موضوع را مطرح کند. تا با حضور وزیر کشور و مسئولان مربوطه موضوع بررسی شود و به مردم گزارش بدهند. امروز نیز بیانیه‌ای از سوی نمایندگان صادر شد و در آن جا درخواست کردیم که عزیزانی که در این حادثه جان خود را از دست دادند عنوان شهدا قلمداد شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها