کد خبر: 377367
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۴ ۱۰:۱۵:۴۰
| |

عبدالرضا مصری، نایب رئیس مجلس:

کمیسیون شوراها هفته آینده جلسه‌ای برای بررسی پرونده جان‌باختگان حادثه کرمان برگزار می‌کند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها هفته آینده جلسه‌ای به منظور بررسی جزئیات پرونده حادثه جان باختگان تعدادی از هم وطنان کرمانی در مراسم تشییع سردار سلیمانی تشکیل داده و نتیجه آن به صحن اعلام خواهد کرد.

کمیسیون شوراها هفته آینده جلسه‌ای برای بررسی پرونده جان‌باختگان حادثه کرمان برگزار می‌کند
کد خبر: 377367
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۴ ۱۰:۱۵:۴۰

اعتمادآنلاین| محمد رضا پورابراهیمی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جلسه بیان کرد: شما در جلسه گذشته فرمودید در ارتباط با جان باختن جمعی از مردم کرمان در مراسم تشییع سردار سلیمانی کمیسیون امنیت و یا کمیسیون شوراها جلسه‌ای را با حضور وزیر کشور، استاندار کرمان و سایر مسئولین تشکیل دهد اما تاکنون برنامه زمان بندی برای تشکیل این جلسه ارائه نشده است.

وی در ادامه اظهار کرد: بنده خواهش می‌کنم که هر چه سریعتر به منظور بررسی جزئیات این پرونده و پرداخت غرامت ، دیه و بیمه و همچنین حمایت از مصدومان این حادثه جلسه تشکیل شود.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده ضمن تشکر از نامه‌ گروهی از نمایندگان برای شهید اعلام شدن این جان باختگان تشکر می‌کنم و امیدوارم هر چه سریعتر این اقدام انجام شود.

عبدالرضا مصری که اداره جلسه علنی را برعهده داشت در پاسخ به وی بیان کرد: ان‌شاءالله کمیسیون شوراها هفته آینده جلسه‌ای در این خصوص تشکیل خواهد داد و نتیجه آن را به صحن ارائه خواهد شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها