کد خبر: 377408
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۴ ۱۱:۱۲:۲۵
| |

صفری، نماینده کرمانشاه در مجلس:

برخورداری بازنشستگان از مزایای مناطق جنگی تصویب شد

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از تصویب برخورداری بازنشستگان از مزایای مناطق جنگی در صحن علنی مجلس خبر داد.

برخورداری بازنشستگان از مزایای مناطق جنگی تصویب شد
کد خبر: 377408
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۴ ۱۱:۱۲:۲۵

اعتمادآنلاین| احمد صفری، نماینده کرمانشاه در مجلس، با بیان اینکه نمایندگان استان از چندی قبل پیگیر برخورداری بازنشستگان از مزایای مناطق جنگی بودند، اظهار کرد: عقیده داشتیم بازنشستگان نسبت به شاغلین در اولویت هستند، زیرا زمانی که بازنشستگان در معرض بمباران و مشکلات مناطق جنگی بودند شاغلین کنونی که چند سال سابقه کار دارند، نقش کمتری در جنگ داشتند.

وی ادامه داد: استفساریه بهره‌مندی بازنشستگان از این مزایا، امروز (24 دی) در دستور کار مجلس قرار گرفت و مجمع نمایندگان نیز حمایت خوبی از این موضوع داشتند و تلاش کردیم صندلی به صندلی در مجلس بگردیم و نظر نمایندگان را جلب کنیم.

به گفته عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه، خوشبختانه این موضوع امروز(سه شنبه) با رای بالایی در صحن علنی مجلس به تصویب رسید و بازنشستگان نیز از این پس از مزایای مناطق جنگی برخوردار می‌شوند.

صفری خاطرنشان کرد: این مزایا از ابتدای سال 1396 برای بازنشستگان محاسبه خواهد شد و مابتفاوتی که تاکنون پرداخت نشده، به زودی برای آنها پرداخت خواهد شد.

وی تاکید کرد: پنج استان جنگ زده کشور مشمول این طرح هستند و در تمامی شهرستان‌ها و بخش‌هایی که شاغلین پیش از این از مزایای مناطق جنگی برخودار بودند، بازنشستگان نیز از این پس از این مزایا برخوردار خواهند شد.

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هم اکنون در شهرستان کرمانشاه فقط دو بخش بیلوار و فیروزآباد از مزایای مناطق جنگی برخودار نیستند، گفت: پیگیر آن هستیم که این دو بخش نیز به مناطق بهره‌مند اضافه شوند و قول حمایت و پیگیری را از استاندار نیز گرفتیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها