کد خبر: 377679
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۵ ۱۱:۵۸:۲۹
| |

مسکو: فعال‌سازی مکانیسم ماشه دشمنان برجام را خرسند کرده است

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی با بیان اینکه فعال‌سازی مکانیسم ماشه تنها موجب خرسندی دشمنان برجام شده است، تاکید کرد: طرف‌های این توافق موظفند دشمنان را ناامید کنند.

مسکو: فعال‌سازی مکانیسم ماشه دشمنان برجام را خرسند کرده است
کد خبر: 377679
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۵ ۱۱:۵۸:۲۹

اعتمادآنلاین| میخائیل اولیانوف، نماینده دائم روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین پس از اعلام تصمیم تروئیکای اروپا برای فعال‌سازی مکانیسم ماشه در برجام امروز (چهارشنبه) در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: متاسفانه اجرای مکانیسم حل اختلاف توسط گروه E3 نشان داد که طرف‌های باقیمانده در برجام، با وجود متحد بودن‌شان در حمایت از توافق به میزان قابل توجهی بر سر مسیر پیش رو (برای حفظ برجام) اختلاف نظر دارند.

او در ادامه تاکید کرد: این یک فاجعه نیست اما به سختی می‌تواند مفید باشد.

اولیانوف همچنین در یک توئیت دیگر نوشت: اکنون دشمنان برجام خرسند هستند. آنها مکانیسم حل اختلاف را به عنوان آخرین میخ بر تابوت برجام می‌بینند. وظیفه طرف‌های توافق این است که آنها را ناامید کنند و اجرای این سازوکار را با احتیاط فراوان به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که خطرات احتمالی را به حداقل برساند.

این مقام روس روز گذشته نیز در این باره گفت که امیدوار است فعال‌سازی مکانیسم ماشه وضعیت پیرامون برجام را بیش از پیش پیچیده‌تر نکند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها