کد خبر: 378068
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۷ ۱۰:۲۰:۰۰
| |

کارگاه آموزش «فیلمسازی خلاق» در کیش برگزار می‌شود

محمدعلی سجادی کارگاه آموزش فیلمسازی خلاق را از تاریخ 4 تا 10 بهمن ماه در منطقه آزاد کیش برگزار می‌کند.

کارگاه آموزش «فیلمسازی خلاق» در کیش برگزار می‌شود
کد خبر: 378068
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۷ ۱۰:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدعلی سجادی کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینمای ایران در جهت ارتقای کیفی آموزش سینما، کارگاه فیلمسازی خلاق را برای علاقمندان به این هنر و صنعت در جزیره کیش برگزار می‌کند.

محمدعلی سجادی کارگردان سینما درباره علاقمندی خود به برپایی این کارگاه‌های سینمایی گفت: هنوز دوست دارم یاد بگیرم. شما چطور؟ چقدر سینما را دوست دارید؟ چقدر آن را می‌شناسید؟ آیا بدون شناخت دوربین و قواعد آن می‌شود فیلم ساخت؟ حالا می‌خواهم بگویم چندروز باهم بودن فرصتی است برای ورود به پرده نقره ای سینما.

کارگاه آموزشی فیلمسازی خلاق توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش و دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلم کیش(موج) برنامه‌ریزی و اجرایی شده است. علاوه‌بر محمدعلی سجادی، آرش خزایی نیز فیلمسازی تک نفره را تدریس می‌کند.

همچنین قرار است فیلم‌های ساخته شده توسط هنرجویان در مجموعه کارگاه‌های خلاق فیلمسازی نمایش و مورد نقد و بررسی قرار گیرد و طبق برنامه ریزی انجام شده این فیلم‌ها توسط مدرسه فیلمسازی ایموفیس انتخاب و در جشنواره‌های بین‌المللی عرضه و پخش می‌شوند.

محمدعلی سجادی در این دوره از کارگاه‌های آموزش فیلمسازی خلاقی، سرفصل «کارگردانی از ایده تا اجرا» را تدریس می‌کند و هنرجویان همراه با او فیلم‌هایی را در جزیره می‌سازند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها