کد خبر: 378312
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۸ ۰۹:۴۷:۱۵
| |

شروع مجدد لیگ‌برتر والیبال از فردا

رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال ایران با به پایان رسیدن تعطیلات، از فردا استارت مجدد خود را خواهد زد.

شروع مجدد لیگ‌برتر والیبال از فردا
کد خبر: 378312
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۸ ۰۹:۴۷:۱۵

اعتمادآنلاین| با به پایان رسیدن رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک قاره آسیا، لیگ‌برتر باشگاه‌های ایران با اتمام تعطیلات دو ماهه، از فردا (یکشنبه) 29 دی ماه با برگزاری بازی‌های عقب افتاده هفته ششم مجددا شروع خواهد شد.

روز چهارشنبه هفته جاری نیز سه بازی عقب افتاده از هفته هفتم لیگ‌برتر والیبال برگزار خواهد شد تا با آغاز هفته جدید،‌ مسابقات هفته یازدهم پیگیری شوند. مسابقات لیگ ایران از تاریخ 10 آذر ماه به منظور برگزاری اردوهای تیم ملی تعطیل شده بود.

البته مسابقات هفته ششم در حالی پیگیری خواهد شد که تیم‌های شهروند اراک و پیام مشهد به دلیل پرداخت نکردن بدهی‌های خود به فدراسیون در زمان مقرر، اجازه بازی در این هفته را ندارند. به این ترتیب دیدار تیم‌های شهرداری گنبد با پیام خراسان و خاتم اردکان با شهروند اراک، روز یکشنبه انجام نمی‌شود.

برنامه بازی‌های عقب افتاده هفته ششم لیگ به شرح زیر است:

شهرداری ارومیه - شهداب یزد
کاله مازندران - پیکان تهران
فولاد سپاهان - راه‌یاب ملل مریوان
سایپا تهران - شهرداری ورامین

منوچهر پورحسن رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال نیز در این مورد گفت: موضوع تیم‌های پیام مشهد و شهروند اراک برای الآن نیست. پیش از آغاز لیگ و برگزاری مراسم قرعه کشی قرار بود به دلیل پرداخت نشدن بدهی این تیم‌ها در لیگ حاضر نشود، اما مالکان و روسای هیات‌های آن‌ها با دادن چک‌های شخصی از فدراسیون خواستند تا اجازه ورود آن‌ها به لیگ را بدهند.

او افزود: طبق قانون، ما نباید چک شخصی دریافت کنیم و تنها با چک دولتی کار می‌کنیم، اما به دلیل اینکه گفتند رئیس هیات و مالکان باشگاه‌ها این چک‌ها را می‌دهند و با پادرمیانی، چک شخصی این تیم‌ها را قبول کردیم. اکنون دو ماه از زمان پاس شدن چک‌ها گذشته و خبری از پرداخت بدهی‌ها نیست.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت: البته قرار است امروز (شنبه) 28 دی ماه جلسه‌ای با حضور مدیران این دو باشگاه در فدراسیون برگزار شود تا توافقات جدید صورت بگیرد، اما تا الآن که خبری از مسئولان آن‌ها نیست.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها