کد خبر: 378765
|
۱۳۹۸/۱۰/۳۰ ۰۹:۲۷:۲۴
| |

دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی

خطر حذف بیخ گوش مدعیان لیگ برتر فوتسال

هشت تیم در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

خطر حذف بیخ گوش مدعیان لیگ برتر فوتسال
کد خبر: 378765
|
۱۳۹۸/۱۰/۳۰ ۰۹:۲۷:۲۴

اعتمادآنلاین| دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی پلی‌آف لیگ برتر فوتسال عصر امروز (دوشنبه) برگزار می‌شود و باید دید کدام بازی در همین مرحله به پایان می‌رسد و چند بازی به دور بعد کشیده می‌شود. در بازی‌های امروز احتمال حذف تیم‌های مدعی هم وجود دارد.

مس سونگون - حفاری خوزستان

در مهمترین بازی امروز مس سونگون از حفاری خوزستان پذیرایی می‌کند. مسی‌ها در بازی رفت در اهواز بازی را در ضربات پنالتی واگذار کردند تا کارشان به اما و اگر کشیده شود. این تیم اعتراضات زیادی به داوری داشت و معتقد بود داور در چند صحنه به ضرر آنها سوت زده تا این تیم بازنده از میدان خارج شود. در بازی قبلی مهدی جاوید و مصطفی طیبی از مس اخراج شدند و این قضیه کار شاگردان افضل را برای رسیدن به مرحله بعد سخت می‌کند. اگر مس ببرد آنها 48 ساعت دیگر میزبان حفاری خواهند بود و در صورت پیروزی اهوازی‌ها مس حذف شده و شگفتی بزرگ رقم می‌خورد تا شاگردان علاسوند به جمع چهار تیم نهایی بروند. هر چه باشد در صورت پیروزی مس حفاری هنوز شانس دارد.

گیتی پسند اصفهان - محمد سیمای قم

در بازی رفت گیتی پسند آسان‌تر از آن چیزی که تصور می‌کرد محمد سیمای قم را برد و گام بلندی برای صعود برداشت تا این نظریه که آنها توان خود را برای پلی‌آف ذخیره کردند تا حدود زیادی درست از آب در بیاید. حالا در اصفهان، گیتی پسند میزبان محمدسیمای قم است.اصفهانی‌ها تنها مهمان پیروز دور رفت بودند و به همین دلیل با شرایط بهتری پای به بازی امروز می‌گذارند. گیتی پسندی‌ها هم به داوری بازی رفت اعتراض داشتند با این حال کسب پیروزی این اتفاق را به فراموشی سپرد. به نظر می‌رسد با توجه به عملکرد ضعیف محمد سیما در بازی رفت و همچنین در هفته‌های پایانی لیگ این تیم در اصفهان کار سختی مقابل گیتی پسند داشته باشد و باید دست به یک معجزه بزند تا میزبان خود را از پیش رو بردارد و کار را به بازی سوم بکشاند.

فرش آرای مشهد - سن ایچ ساوه

سن ایچ که در خانه خود از سد فرش آرا گذشته بود حالا در مشهد به دنبال قطعی کردن صعود است. تیم اصغری مقدم در نیم فصل دوم کمی دچار افت شد اما در بازی اول پلی‌آف نشان داد که پتانسیل حضور در جمع چهار تیم نهایی را دارد. در سمت مقابل شاگردان مرتضایی باید اول این بازی را ببرند و کار را به بازی سوم بکشانند. سن ایچ البته روحیه خوبی دارد و با توجه به پیروزی در بازی رفت این انگیزه را دارد که در مشهد هم برنده شود. مشهدی‌ها با تکیه زدن بر سکوی سومی نشان دادند که تیم خوبی هستند اما شاید مثل فصل قبل که در مرحله اول پلی‌آف حذف شدند این بار هم دچار همان تراژدی شوند.

شهروند ساری - ستارگان ورامین

چهارمین بازی این هفته تقابل شهروند ساری با ستارگان ورامین است. با توجه به اتفاقاتی که در بازی رفت در ورامین رخ داد احتمالا در ساری نیز شاهد جنجال‌هایی خواهیم بود. بازی رفت را ستارگان برد اما جنجال‌های این بازی دامنه‌دار بود و حتی باعث شد تا پای دبیر سازمان لیگ هم به این ماجراها باز شود. در بازی برگشت کفه ترازو به نفع ساروی‌ها سنگینی می‌کند چرا که شهروند پیش از این در خانه خود ستارگان را برده بود و حالا می‌خواهد کار را به بازی سوم بکشاند. تمهیدات زیادی برای برگزاری بازی در فضای آرام اندیشیده شده و با توجه به اتفاقات بازی رفت نظارت ویژه‌ای روی این بازی خواهد بود و بعید است ساروی‌ها با توجه به اینکه احتمال دارد در بازی سوم هم میزبان ستارگان شوند کاری کنند که اتفاقات این بازی میزبانی بعدی آنها را تحت الشعاع قرار دهد.

برنامه بازی‌های دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی پلی آف لیگ برتر به شرح زیر است:

دوشنبه 30 دی‌ماه - ساعت 16

شهروند ساری- ستارگان ورامین (سالن سید رسول حسینی ساری)


فرش آرای مشهد - سن ایچ ساوه (سالن شهید بهشتی مشهد)


گیتی پسند اصفهان - محمد سیمای قم (سالن پیروزی اصفهان)


مس سونگون - حفاری خوزستان (سالن پورشریفی تبریز)

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها