کد خبر: 378873
|
۱۳۹۸/۱۰/۳۰ ۱۲:۵۲:۱۸
| |

محمد سلیمانی:

کولاکوویچ به صحبت‌های دستیاران ایرانی‌اش بیشتر گوش دهد/ می‌توانیم به جمع 8 تیم برتر المپیک صعود کنیم

والیبالیست سابق که سابقه حضور در تمامی رده‌های سنی تیم ملی را دارد، می‌گوید: توانایی صعود از مرحله مقدماتی المپیک 2020 را داریم.

کولاکوویچ به صحبت‌های دستیاران ایرانی‌اش بیشتر گوش دهد/ می‌توانیم به جمع 8 تیم برتر المپیک صعود کنیم
کد خبر: 378873
|
۱۳۹۸/۱۰/۳۰ ۱۲:۵۲:۱۸

اعتمادآنلاین| محمد سلیمانی، اظهار کرد: فدراسیون و جامعه والیبال ایران انتظار داشتند تیم ملی به المپیک صعود کند و این مهم با همت بازیکنان و کادرفنی به دست آمد.

وی ادامه داد: با توجه به مصدومیت‌ ملی‌پوشان، استرس‌هایی وجود داشت اما خوشبختانه شرایط به گونه‌ای که می‌خواستیم پیش رفت و حالا باید برای حضور مناسب در المپیک آماده شویم.

سلیمانی با بیان اینکه المپیک شرایط خاص خودش را دارد، افزود: گروه ایران خوب است و می‌توانیم به جمع 8 تیم برتر صعود کنیم و توانایی شکست چند تیم را در مرحله گروهی داریم.

این والیبالیست لرستانی تاکید کرد: باید بستر مناسبی برای حضور در المپیک فراهم شود تا بتوانیم در توکیو بار دیگر نشان دهیم که ایران از قدرت‌های والیبال دنیاست.

وی در خصوص سرمربی تیم ملی گفت: کولاکوویچ مربی خوبی است اما منتقدان زیادی دارد و ایرادهایی که می‌گیرند بعضاً درست است. او در تعویض، تغییر و تایم‌اوت خیلی صبور است و می‌تواند در این زمینه‌ها بازنگری کند و به صحبت‌های دستیاران ایرانی‌‌اش بیشتر گوش بدهد.

سلیمانی بیان کرد: به هر حال تیم ملی والیبال ایران در حال حاضر شرایط خوبی دارد و باید تلاش شود که در توکیو نتایج خوبی بگیریم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها