کد خبر: 379586
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۵ ۱۴:۰۰:۰۰
| |

نادر قاضی‌پور، نماینده مجلس دهم، در گفت‌و‌گو با «اعتمادآنلاین»:

مردم نظام را دوست دارند/ مجلس دهم عملکرد خوبی نداشت

نادر قاضی‌پور گفت‌: متاسفانه همکاران من به جای اینکه دنبال حل مشکلات حاد مردم بروند، چند مدت مجلس را معطل کردند تا یک خانم در اصفهان نماینده شود یا یک زرتشتی به عضویت شورای شهر یزد درآید.

مردم نظام را دوست دارند/ مجلس دهم عملکرد خوبی نداشت
کد خبر: 379586
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۵ ۱۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سعید شمس- نادر قاضی‌پور، نماینده مجلس دهم، در گفت‌و‌گو با اعتمادآنلاین درباره اینکه 90 نماینده به دلیل تخلف مالی رد صلاحیت شده‌اند اظهار داشت: ما تُرک‌ها یک مثلی داریم که می‌گوید قانون هر چقدر بد باشد، از بی‌قانونی بهتر است. مادر قانون‌ها قانون اساسی است که در اصل 37 می‌گوید اصل، برائت است و هیچ‌کس از نظر قانون مجرم شناخته نمی‌شود مگر اینکه جرم او در دادگاه صالح ثابت شود.

مادر قانون‌ها قانون اساسی است که در اصل 37 می‌گوید اصل، برائت است و هیچ‌کس از نظر قانون مجرم شناخته نمی‌شود مگر اینکه جرم او در دادگاه صالح ثابت شود.

مردم نظام را دوست دارند

نماینده مردم ارومیه ادامه داد: بعضی‌ها می‌گویند چون شورای نگهبان عده‌ای را رد صلاحیت کرده است مردم با صندوق رأی قهر می‌کنند، در حالی که مردم نظام را دوست دارند و به خاطر نظام و فرمایشات رهبری پای صندوق‌های رأی تشریف می‌آورند.

مجلس دهم عملکرد خوبی نداشت

کاندیدای رد صلاحیت‌شده انتخابات مجلس یازدهم با انتقاد از همکاران مجلسی‌اش توضیح داد: متاسفانه مجلس دهم عملکرد خوبی نداشت و نتوانست مشکلات مردم به خصوص مشکلات اقتصادی آنها را حل کند. من خودم منتقد مجلس دهم هستم. متاسفانه همکاران من به جای اینکه دنبال حل مشکلات حاد مردم بروند، چند مدت مجلس را معطل کردند تا یک خانم در اصفهان نماینده شود یا یک زرتشتی به عضویت شورای شهر یزد درآید.

چند مدت مجلس را معطل کردند تا یک خانم در اصفهان نماینده شود یا یک زرتشتی به عضویت شورای شهر یزد درآید.

کارهای مردم را در مجلس پیگیری نکردند

نادر قاضی‌پور در پایان سخنانش گفت: نمایندگان چند مدت کارهای مردم را در مجلس پیگیری نکردند و فقط به بحث انتخابات استانی پرداختند، در نهایت مجلس دهم به کل نتوانست عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها